نارضایتی ۶۰ درصد آمریکایی‌ها از شیوه ریاست جمهوری بایدن

نتایج آخرین بررسی موسسه افکارسنجی یوگاو (YouGov) نشان می‌دهد که نزدیک به ۶۰ درصد آمریکایی‌ها از شیوه «ریاست جمهوری» جو بایدن ناراضی هستند.

 به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، از روزنامه واشنگتن تایمز، بر اساس نتایج این نظر سنجی که در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۳ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۲) انجام شده است، ۵۷ درصد از مردم آمریکا نحوه ریاست بایدن در کاخ سفید را تایید نمی‌کنند.

نتانیاهو: واکنش به حرف‌های بایدن ممنوع!

همچنین نتایج نظر سنجی انجام شده توسط موسسه «راسموسن» در روزهای ۹ تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ (۲۰ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۲) نیز نشان می‌دهد که ۵۱ درصد از رای دهندگان آمریکایی از شیوه رهبری رییس جمهوری این کشور ناراضی هستند

یک نظر سنجی دیگر نیز که توسط خبرگزاری ملی کانادا (The Canadian Press) از ششم تا دهم آوریل ۲۰۲۳ (۱۷ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲) صورت گرفت، نارضایتی آمریکایی‌ها از بایدن در کاخ سفید را ۵۳ درصد ثبت کرده است.

نتایج آخرین نظر سنجی‌ها از میزان محبوبیت جو بایدن میان آمریکایی‌ها / منبع تارنمای اطلاع رسانی «فایو ترتی ایت» (FiveThiryEight)
این گزارش به نقل از پایگاه خبری «بریت بارت» افزود: نتایج تحقیقات موسسه افکار سنجی برخط «سیویکس» (CIVIQS) همچنین نشان می‌دهد که تنها ۲۲ درصد از آمریکایی‌ها تصور می‌کنند بایدن در مسیر درستی حرکت می‌کند که این مقدار نتایج به دست آمده در ماه ژانویه (دی/بهمن) ۶ درصد کمتر است.

میانگین نتایج نظرسنجی‌های انجام شده درباره محبوبیت بایدن میان آمریکایی‌ها از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۱ / منبع تارنمای اطلاع رسانی «فایو ترتی ایت» (FiveThiryEight)
این روزنامه متمایل به حزب محافظه کار آمریکا با اشاره به تداوم افول محبوبیت بایدن میان مردم این کشور نوشت: این یک واقعیت است که هر چه بایدن بیشتر در کاخ سفید حضور داشته باشد، محبوبیت او میان مردم کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =