کروس ستاره‌ای کم‌حاشیه در دنیای فوتبال / ویترین افتخارات اسنایپر با رئال مادرید تکمیل شد

رئال مادرید در بازی آخر خود در مسابقات جام حذفی (کوپا دل ری) توانست برای بار بیستم قهرمان این رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید در بازی آخر خود در مسابقات جام حذفی (کوپا دل ری) به مصاف اوساسونا رفت و بازی با نتیجه دو بر یک به سود کهکشانی‌ها به اتمام رسید تا رئالی‌ها بتوانند بیستمین کاپ قهرمانی کوپا دل ری را بدست بیاورند.

کهکشانی‌ها با این قهرمانی، سومین باشگاه موفق در این تورنمنت شدند که از سال ۱۹۰۳ تا کنون ۲۰ بار قهرمان شدند. موفق‌ترین باشگاه در این رقابت‌ها، بارسلوناست که با ۳۱ قهرمانی در رتبه اول قرار دارد.

توافق بزرگ رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن بر سر امباپه

تونی کروس، هافبک آلمانی  باشگاه رئال مادرید که از سال ۲۰۱۴ به جمع کهکشانی‌ها پیوست، یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین بازیکنان فعلی باشگاه رئال است. او طی ٨ فصل حضور در باشگاه رئال مادرید موفق به کسب سه عنوان لالیگا، چهار جام لیگ قهرمانان اروپا و پنج بار برنده جام باشگاه‌های جهان شده است.

کروس یکی از ستارگان کم‌حاشیه فوتبال است و توانسته افتخارات زیادی را کسب کند، از جمله قهرمانی جهان با تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل.

او که بدلیل پاس‌ها بلند و دقیق خود به اسنایپر معروف است حالا با پیروزی رئال در برابر اوساسونا توانست کاپی که تاکنون از داشتنش محروم بود را بدست بیاورد؛ کاپ کوپا دل ری.

به گزارش ایسکانیوز، کروس که از سال ۲۰۰۷ فوتبال خود را آغاز کرده، تنها در ۳ باشگاه، توپ زده است که از این لحاظ آمار جالبی از خود بجای گذاشته است.

 طبق آخرین اخبار منتشر شده، کهکشانی‌ها حداقل تا سال ۲۰۲۴ اسنایپر خود را در دست خواهند داشت تا با آن افتخارات بیش‌تری را کسب کنند؛  کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره کروس و نقش‌افرینی وی در رئال مادرید، گفته بود: کروس یکی از اسطوره‌های باشگاه است و من از او انتظار دارم که در رئال مادرید به کار خود ادامه بدهد.

حالا رئالی‌ها ماموریتی دشوارتر را در پیش روی خود مشاهده می‌کنند، ماموریتی که آنچلوتی را سخت هراسان کرده، بازی با منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. کهکشانی‌ها حالا قهرمانی کوپا دل ری از یاد برده‌اند و تمام تمرکز خود را بر روی مصاف با شاگردان گوآردیولا گذاشته‌اند؛ آنچلوتی برای این بازی، حساب ویژه‌ای بر روی بنزما، مودریچ و کروس باز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =