سرمربی منچسترسیتی: مهم نیست کدام تیم برنده شود!

گواردیولا می گوید قرار نیست برای پیروزی در بازی فردا، دست به دامن تاکتیک‌های جدید و غیرمنتظره شود، آن‌ها قرار است همان سیتیِ همیشگی باشند!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳، فرداشب منچسترسیتی در خانه پذیرای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها رئال مادرید خواهد بود، دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. شرح صحبت‌های پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها در ‌کنفرانس خبری پیش از بازی را به نقل از City xtra می‌خوانید:

آیا هواداران منچسترسیتی به موفقیت تیمشان در لیگ قهرمانان امید دارند؟
  البته که این طور است، ما به بازی در این رقابت ها عادت کرده ایم و در فصول گذشته به مراحل پایانی هم رسیده ایم. مسئولان تیم به من گفتند که تمام بلیط‌های بازی فردا به فروش رفته است، سعی می کنیم با ارائه نمایشی خوب، هوادارانمان را راضی کنیم.

ترس در رئال مادرید قبل از دیدار با منچسترسیتی


 آیا میراث تو در منچسترسیتی (با قهرمانی در لیگ قهرمانان) تا ماه های آینده تکمیل خواهد شد؟
  دستاوردها و میراث من در منچسترسیتی همین حالا هم استثنایی است! میراث من؟ گل‌های زیاد، بردهای زیاد، شاید بتوانیم در آینده کتابی راجع به آن بنویسیم اما در لیگ قهرمانان قضاوت نخواهم شد. ما دوران بسیار خوبی را سپری کردیم، عالی فوتبال بازی کردیم و روزهای خوبی با آرتتا داشتم.این بهترین میراثی است که می توانید داشته باشید.

اهمیت بازی فردا: 
 آنقدر احمق نیستیم که ندانیم بازی فردا چقدر مهم است، مسابقه فردا شاید مهم ترین بازی من در منچسترسیتی باشد. به بازیکنان می گویم این بازی را زندگی کنید و از لحظه لذت ببرید. این از خوش شانسی ماست که همه چیز در دستان خودمان است و نیاز به معجزه و کارهای استثنایی برای پیروزی نداریم، تنها کافی است خودمان باشیم و تمام توان خود را به کار بگیریم. احساس باورنکردنی‌ای به تیمم دارم. هر اتفاقی که بیفتد، می خواهم از مسئولان تیم و هواداران بابت آوردن من به ایجا تشکر کنم، فردا همه باهم در ورزشگاه خواهیم بود تا یک گام به هدفمان نزدیک از شویم. ما یازده به یازده بازی را شروع می کنیم و هواداران در لحظات سخت می توانند خیلی به ما کمک کنند.
انگیزه انتقام شکست فصل قبل: 
 جنبه احساسی بازی فردا برای ما بسیار پررنگ است و باید هم این طور باشد اما این عامل به تنهایی برای شکست دادن تیمی مثل رئال مادرید کافی نیست. ‌برای پیروزی در بازی فردا به برنامه بهتری نیاز داریم، باید موقعیت های بیشتری خلق کنیم و توپ ها را در شرایط بهتری به مهاجمان برسانیم. ما از توانایی رئال و کیفیت بالای آن‌ها با خبریم، قرار است با سخت ترین حریف ممکن در نیمه‌نهایی روبه‌رو شویم. این چالش بزرگی است اما ما هم به خوبی برای آن آماده ایم. نمی خواهم با شانس در بازی فردا برنده شوم، امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی است برنده شود، مهم نیست کدام تیم، امیدوارم آن تیم ما باشیم، با عملکردی باورنکردنی می توانیم به این خواسته برسیم. ‌
فرصت کسب سه گانه: 
 در شرایط خوبی پا به بازی فردا می گذاریم. ما به فینال جام حذفی رسیده‌ایم، تنها یک برد تا قهرمانی در لیگ فاصله داریم اما این‌ها کافی نیست و مجبوریم برای موفقیت در بازی فردا، نمایشی بهتر از آن چه در سانتیاگو برنابئو ارائه کردیم، به نمایش بگذاریم. آرزو کردن به تنهایی کافی نیست و باید در آرامش کامل، عملکرد خوبی هم داشته باشیم، کاری که سال هاست آن را انجام می دهیم! برای بازی فردا ایده متفاوتی در سر دارم که به ما کمک می کند در حملات روان تر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =