مرکز پایش سلامت واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد/ ارائه خدمات غربالگری بیماری‌های شایع به واحدهای استان تهران

مرکز پایش سلامت واحد علوم و تحقیقات آماده ارائه خدمات غربالگری بیماری‌های شایع به استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد است. این مرکز از نیمسال تحصیلی آینده، آماده ارائه خدمات به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز تحقیقات سلامت الکترونیک، پایش اطلاعات و آمار و زیر مجموعه آن با عنوان مرکز پایش سلامت، با هدف پایش خطر بیماریهای شایع غیرواگیر، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با سلامت، طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی با محوریت سلامت فرد و جامعه و با تمرکز بر اولویت پیشگیری بر درمان، با تاکید بر نقش تغذیه و سبک زندگی سالم، آغاز به کار کرده است.

مرکز جامع سلامت و جذب پزشک خانواده تأسیس می‌شود

مرکز پایش سلامت وابسته به مرکز تحقیقات سلامت الکترونیک، پایش اطلاعات و آمار این واحد، آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره تغذیه و رژیم درمانی در بیماری‌های مختلف، مشاوره ورزشی، تشکیل پرونده سلامت و غربالگری بیماری‌های شایع از جمله چاقی و اضافه وزن، بیماری‌های قلبی-عروقی، کبد چرب، دیابت، سندرم متابولیک، سندرم تخمدان پلی کیستیک، مقاومت به انسولین و برخی سرطان‌های شایع در ایران به اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات است.

مرکز پایش سلامت واحد علوم و تحقیقات واقع در طبقه همکف مابین بلوک آموزشی ۱ و ۲ ، همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

دانشجویان و کارکنان می‌توانند با مراجعه به محل مرکز یا تماس با داخلی ۲۰۶۲ و تعیین نوبت نسبت به تشکیل پرونده سلامت و دریافت خدمات مورد نظر، اقدام کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این مرکز در وب‌سایت مرکز تحقیقات سلامت به آدرس https://srb.iau.ir/ehrsalamat/fa در دسترس است. 

کد خبر: 1181742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =