بولتون: رهبران دنیا ترامپ را یک احمق و مضحک می‌بینند

مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا درباره درباره پایان دادن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از سی ان ان، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا به اظهارات وی درباره پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین ظرف ۲۴ ساعت واکنش نشان داد. 

حمله FBI به خانه‌ای در برج‌های ترامپ

بولتون گفت: «این اظهارات نشان می دهد که چرا دونالد ترامپ شایسته ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نیست. هیچ شخص عاقلی باور نمی کند که بتوان ظرف ۲۴ ساعت روسیه و اوکراین را به یک راه حل متقاعد کرد». 

وی افزود: «این که ترامپ گفت به برد و باخت فکر نمی کند، به وضوح نشان می دهد که او با هدف از این جنگ پیامدها ناشی از تجاوز روسیه برای اوکراین و جهان فاصله دارد». 

بولتون ادامه داد: «ترامپ فکر می کند که رهبران بین المللی به ویژه رقبا او را در جایگاه بالایی می بینند و او رابطه خوبی با شی جین پینگ (رئیس جمهور چین)، ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) و کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) دارد اما حقیقت کاملاً برعکس است، من در آن اتاق ها هنگام دیدار ترامپ با این رهبران حضور داشتم،  به اعتقاد من آنها او را یک احمق مضحک می دیدند». 

ترامپ پیشتر گفته بود که اگر رئیس جمهور شود، ظرف ۲۴ ساعت به جنگ اوکراین پایان خواهد داد و برای او برد و باخت در این جنگ مهم نیست. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1181755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =