سرمربی رئال مادرید: حضور در نیمه نهایی برای ما عادی است

کارلو آنچلوتی یک آزمون سخت دیگر در پیش دارد، او درباره بازی برگشت با من‌سیتی به صحبت پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از تساوی ۱-۱ خانگی مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه اتحاد میهمان شاگردان گواردیولا خواهد بود تا دو تیم یک راند دیگر برای صعود به فینال بجنگند.

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه گفت:

 در آستانه انجام کاری مهم مثل فصل گذشته هستیم. بسیار با انگیزه ایم. می دانیم که پیچیده است اما این به ما کمک می کند تا در بهترین فرم خود باشیم. ما در انتقال توپ بسیار قدرتمند هستیم اما فکر نمی کنم فردا شاهد یک بازی انتقالی باشیم.

تاریخ پیوستن ستاره انگلیسی به رئال مادرید

 من نگفتم که رودیگر فردا در ترکیب اصلی خواهد بود. فکر کردم راجع به رودریگو صحبت می کنیم. هنوز تصمیمی نگرفته ام.

  به آن فکر نمی کنیم. کار اشتباهی خواهد بود. نمی توانیم تمرین پنالتی کنیم چون تشبیه سازی آن جو خیلی سخت است. 
نقش فده والورده
 والورده به عنوان وینگر، فصل گذشته قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برای ما به ارمغان آورد، درحالیکه مثلث وینی، بنزما و رودریگو هم ما را به نیمه نهایی امسال رسانده است. تصمیم راحتی نیست، اما من تصمیمم را گرفته ام. 

 او مثل همه بسیار هیجان زده است و در مورد اینکه آیا انگیزه دارد... باید بگویم که اگر قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انگیزه نداشته باشید، نمی توانید فوتبال بازی کنید. ما از حضور در اینجا خوشحالیم، هرچند برای باشگاهی مثل رئال مادرید چنین اتفاقی عادی است: ما از ۱۳ سال اخیر ۱۱ بار به نیمه نهایی رسیده ایم. کار راحتی نیست و باید از آن لذت ببریم.

 تیمی می خواهم که بازی خوانی بسیار خوبی داشته باشد: آنها باید بدانند که در مقاطعی از بازی سختی خواهند کشید، که در چنین مسابقه ای طبیعی است. و سپس وقتی حریف تحت فشار است باید نیش خود را بزنند. بازی فردا تفاوت چندانی با دیدار رفت نخواهد داشت. نسبت به هفته گذشته می خواهیم در برخی زمینه ها بهتر عمل کنیم. سیتی در حال حاضر بهترین تیم اروپا را دارد و بازی هیجان انگیزی خواهد بود.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1181757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =