قهرمانی منچسترسیتی پای تلویزیون / گواردیولا اولین تیک سه‌گانه را زد

تکلیف لیگ برتر انگلیس با بازی‌های اول هفته سی‌وهفتم، مشخص شد و سیتیزن‌ها با چندبازی کم‌تر قهرمانیشان حتمی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته پس از اینکه آرسنال در هفته ۳۷ لیگ برتر انگلیس مقابل ناتینگهام فارست مغلوب شد، همه طرفداران منچسترسیتی از هوادار تا بازیکن در پای تلویزیون، قهرمانی خود را که با شکست آرسنال حتمی شده بود، جشن گرفتند.

تکلیف لیگ برتر انگلیس با بازی‌های اول هفته سی‌وهفتم، مشخص شد جایی که منچسترسیتی با ۸۵ امتیاز و آرسنال با ۸۱ امیتیاز در رده اول و دوم ایستادند، حتی اگر در بازی هفته آخر من‌سیتی بازنده باشد و آرسنال برنده چیزی جایگاه دو تیم را تغییر نخواهد داد و به صورت قطعی سیتیزین‌ها جام را بالای سر خواهند برد.

همچنین سیتیزن‌ها امشب قصد دارند با پیروزی برابر چلسی بحران‌زده، جشن قهرمانی خود را در مقابل دوربین‌ها و در مستطیل سبز به ثبت برسانند و دوباره عزم خود را جزم کنند و به سراغ دو کاپ مهم دیگر بروند. 

راهی تا تاریخ‌سازی در من‌سیتی نمانده

گوآردویلا نیز سخت به فکر کسب سه‌گانه با منچسترسیتی است، سیتیزن‌ها به قهرمانی در لیگ برتر عادت دارند آن‌ها بدنبال چشیدن مزه‌ قهرمانی‌های متفاوت هستند، مثل لیگ قهرمانان اروپا که حالا تا فینالش رسیده‌اند.

گوآردیولا پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، رویاهایی در سر می‌پروراند که اگر به آن‌ها برسد، نام خودش را در تاریخ باشگاه سیتیزن‌ها به یادگار می‌گذارد: شکست اینتر و قهرمانی در اروپا؛ به زانو درآوردن رقیب سنتی در فینال جام حذفی انگلیس و در نهایت وصال به سه‌گانه‌.

قهرمانی منچسترسیتی در پای تلویزیون / گوآردیولا اولین تیک سه‌گانه را زد

گواردیولا پس از الکس فرگوسن، سرمربی تاریخی منچستریونایتد؛ دومین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس شد که موفق به کسب سه قهرمانی پیاپی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، منچسترسیتی در ۱۵ سال اخیر ۷ بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است که از سال ۲۰۲۰ برای سه سال متوالی در حال کسب جام لیگ برتر انگلیس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =