میزان مرخصی دانشجویان پزشکی در دوره کارورزی مشخص شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی، میزان مرخصی دانشجویان دکتری عمومی پزشکی را در دوره کارورزی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نامه‌ای  به دانشکده دانشگاه های علوم پزشکی، مرخصی دانشجویان دوره دکتری عمومی پزشکی در طول ۱۸ ماه کارورزی را اعلام کرد.

ابلاغ افزایش کمک هزینه دانشجویان علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت

بر این اساس، طول دوره کارورزی ۱۸ ماه است مرخصی کارورزان در طول این دوره حداکثر ۳۰ روز است که می توانند در ماه ۲ روز از این مرخصی بهره‌مند شوند.

میزان مرخصی دانشجویان پزشکی در دوره کارورزی مشخص شد
در متن آمده است: بدین وسیله مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در خصوص مرخصی دانشجویان دوره دکتری عمومی پزشکی در طول ۱۸ ماه کارورزی به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می شود.
پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی مبنی بر اصلاح ماده ۱۸ آیین نامه های آموزشی دوره دکتری عمومی پزشکی (مصوبه جلسات ۲۶ و ۶۷ مورخ ۲۳ خرداد ۱۳۸۳ اول مرداد ۱۳۹۶ شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی) در خصوص مرخصی کارورزان در هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ مطرح و به شرح ذیل مصوب شد: طول دوره کارورزی ۱۸ ماه است مرخصی کارورزان در طول این دوره حداکثر ۳۰ روز است که می توانند در ماه ۲ روز از این مرخصی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185190

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =