سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سیدرحمان مرتضوی باباحیدری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سیدرحمان مرتضوی باباحیدری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه و همچنین با هماهنگی کامل و در چارچوب سیاست های معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت با همت، درایت، پشتکار و با همدلی و مساعدت کلیه همکاران، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و پیشبرد اهداف و اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است سیدرحمان مرتضوی باباحیدری دارای مدرک دکتری هنر و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان است که پیش از این مدیرکل نظارت و ارزیابی منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.
انتهای پیام/
 

کد خبر: 1185421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =