داود منظور را بیشتر بشناسید

داوود منظور متولد ۱۳۴۳ از تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داوود منظور متولد ۱۳۴۳ از تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق (ع) (۱۳۶۹) است.

حمید سجادی وزیر ورزش را بیشتر بشناسید

منظور، پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در دولت سیزدهم بود که با بستن گلوگاه‌های فرارهای مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و راه‌اندازی سامانه مودیان و قانون پایانه‌های فروشگاهی در این سازمان تحول ایجاد کرده و وصول درآمدهای مالیاتی را نسبت به سال‌های اخیر افزایش داد.

برخی از مهم‌ترین دستاوردهای داوود منظور در سازمان امور مالیاتی کشور، رشد ۵۹ درصدی و تحقق ۱۱۳ درصدی درآمدهای مالیاتی، افزایش ۵۰ درصدی تعداد اظهارنامه‌های دریافتی، ایجاد پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی، توسعه سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه برای بیش از ۱۰ میلیون مؤدی، شناسایی بیش از ۱۸.۸ میلیون پذیرنده بانکی و الصاق بیش از ۹.۳ پذیرنده به سازمان مالیاتی بود.

همچنین سمت‌های قائم مقام مدیرعامل و معاون مالی و امور مجامع شرکت مادرتخصصی توانیر، معاون وزیر نیرو در برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، مشاور اقتصادی وزیر نیرو، دبیر کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران، نماینده کشور در شورای جهانی انرژی و مشاور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی هم اکنون معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =