دبیرخانه جشنواره علمی امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد کرمانشاه افتتاح شد

دبیرخانه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با عنوان «کتابخوانی نبوی» در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با عنوان «کتابخوانی نبوی» با حضور فرهاد گل‌محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، یزدان نصرتی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و جمعی از معاونان و مسئولان گشایش یافت.

دانشگاه آزاد کرمانشاه در رشته مهندسی برق دانشجوی دکتری می‌گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اظهار کرد: باید همه حوزه‌ها و بخش‌ها در برگزاری این مراسم با اهمیت فرهنگی پای‌کار باشند و باید از رؤسای واحدها، مراکز و متولیان فرهنگی به‌خصوص دانشجویان، تشکل‌ها، بسیج دانشجویی، کانون‌ها و منتخبان کمک گرفته شود، چراکه هر جایی دانشجویان پای کار باشند نتیجه بهتری می‌گیرند.

دبیرخانه سومین جشنواره علمی امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد کرمانشاه گشایش یافت

گل‌محمدی عنوان کرد: باید برای برگزاری بهتر این همایش استانی با دفتر امام جمعه، استانداری، ادارات مختلف مانند ارشاد و تبلیغات اسلامی مکاتبه و دعوت به همکاری شود و بدانیم که اگر هدف ماندگاری است باید در فعالیت‌های فرهنگی بیش از گذشته فعال باشیم و بدانیم که استان کرمانشاه تلفیقی از شیعه و سنی است و دانشگاه آزاد اسلامی خود را موظف می‌داند رسالت فرهنگی خود را انجام دهد و این همایش فرصت مناسبی برای این امر است و از هم‌اکنون باید با برگزاری جلسات و همفکری خوب عمل کنیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره باید تأثیرگذاری مثبت و مناسب بر روی دانشجویان باشد و دانشجویان با علاقه این کتاب‌ها را مطالعه کنند و برای اجتماع نیز مفید باشند، هدف ما اول شدن نیست، بلکه اثر مثبت و ارزشمند بر روی تفکرات و اندیشه‌هاست.

حجت‌الاسلام امین معظمی گودرزی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه هم درباره برگزاری این جشنواره بیان کرد: باید کتاب‌هایی که به‌روز و به زبان حال امروز جامعه باشد انتخاب کنیم، نه اینکه کتاب‌های مربوط به دهه ۶۰ یا ۷۰ و پیشنهاد می‌کنم با دقت کتاب‌ها را انتخاب کنیم که حجم آن کم باشد، حتی می‌تواند رمان درباره مهدویت باشد و جوانان علاقه‌مند به مطالعه آن باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه افتتاح دبیرخانه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با عنوان «کتابخوانی نبوی» در محل ساختمان آموزش و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، نخستین جلسه کمیته فنی این جشنواره با معرفی اعضا و تحویل احکام و بررسی‌های اولیه و مشخص کردن اهداف کاری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =