گام بلند دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع نیازهای صنایع پتروشیمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از اجرای گام دوم رویداد ملی عصر امید عسلویه با حضور کارشناسان و متخصصان اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و شرکت‌های تابعه با پرزنت(ارائه محصول) و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اجرایی در حوزه طراحی، ساخت و نوسازی قطعات طی دو روز خبر داد.

40 شرکت در رویداد عصر امید عسلویه پذیرش شدند

وی گفت: پس از برگزاری رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و استقبال مطلوب صنعت و دانشگاه، مرحله دوم این رویداد با درخواست و حمایت مادی و معنوی حوزه پژوهش شرکت‌های پتروشیمی واقع در این منطقه صنعتی با برگزاری جلسات فنی و تخصصی در چند پترووشیمی، وارد فاز اجرایی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توان علمی و اجرایی دانشگاه می‌تواند یاریگر صنایع در خودکفایی صنعت و بومی سازی علوم شود، متذکر شد: خوشبختانه با حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در منطقه عسلویه و ایجاد پردیس عسلویه، تعاملات خوبی میان دانشگاه و صنعت شکل گرفته و صنایع به دنبال بهره گیری از ظرفیت و توان دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در گام دوم ملی تخصصی عصر امید عسلویه، شرکت‌های پتروشیمی سبلان، جم، هنگام، زاگرس و پالایشگاه پنجم درصدد بهره‌گیری از توان تخصصی دانشگاه در رفع نیازها هستند.

حیدری سنگستانی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف توضیح داد: خدمات و محصولاتی مانند پوشش‌های الاستومری، دیسپاچینگ، آنالیز پساب، ساخت قطعات کامپوزیت، چاه‌های آب، چاه‌های حفاظت کاتولیک، مهندسی معکوس، تصفیه پساب و گازهای آلاینده، یکپارچگی سیستم‌های اطلاعاتی، جلوگیری از خوردگی قطعات به بخش صنعت معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =