واحد تهران غرب مجوز کمیته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی را اخذ کرد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از دریافت مجوز کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان شکوری با اشاره به لزوم دستیابی به ارزش‌های اخلاقی و حفظ شأن انسانی در انجام پژوهش‌های زیست پزشکی و سلامت بیان کرد: با حمایت های بی دریغ جناب آقای دکتر نریمانی راد ریاست محترم واحد تهران غرب و پیگیری ها و تلاش های حوزه معاونت پژوهش و فناوری، این واحد دانشگاهی با مجوز صادر شده از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار از کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی شد.

وی اظهار کرد: تمام تحقیقات و پژوهش های حوزه پزشکی و سلامت که نیاز به کسب تاییدیه اخلاق از کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دارند،  از این پس بررسی و مجوز واگذاری کد اخلاق در پژوهش آنها توسط واحد تهران غرب انجام خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه افزود: کلیه امور کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی از قبیل مراحل ثبت، اعتبار بخش، صدور کد اختصاصی اخلاق و درخواست تغییر اعضای کمیته و ... از طریق سامانه اخلاق به آدرس: ethics.research.ac.ir انجام خواهد شد.

شکوری در پایان گفت: این کمیته به طور منظم و مداوم تشکیل و مصوبات آن در سامانه یاد شده ثبت و صورتجلسات آن به صورت فیزیکی برای معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1188442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =