پیشنهاد وسوسه کننده الهلال به سیلوا؛ ۳ برابر بیشتر از منچسترسیتی

پیشنهاد وسوسه کننده الهلال به ستاره منچسترسیتی باعث شده است تا بازیکن پرتغالی در آستانه قبول آن باشد.

​​​​​به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از ساکرنت، برناردو سیلوا حدود ۱۵۰ هزار پوند در هفته در منچسترسیتی دستمزد می گیرد اما او وسوسه شده است تا با قراردادی نزدیک به ۵۰۰ هزار پوند در هفته به عربستان نقل مکان کند.

اشتهای زیاد سرمربی پرتغالی الهلال برای جذب مهاجم

سیلوا پس از شش سال حضور در سیتی، در تابستان امسال به دنبال یافتن یک چالش جدید است. منابع نقل و انتقالاتی به ESPN گفته اند که ترجیح او ماندن در اروپا است اما او هنوز احتمال پیوستن به الهلال را رد نکرده است.

سیلوا دو سال از قراردادش با سیتی باقی مانده است و سیتی  مبلغ قابل توجهی می‌خواهد تا به سیلوا اجازه جدایی دهد که البته بعید است این موضوع برای تیمهای  لیگ برتر عربستان مشکل خاصی باشد.

برناردو سیلوا فصل گذشته ۳۴ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد. پاری سن ژرمن و بارسلونا نیز مشتاق هستند تا او را به خدمت بگیرند.

مدیران باشگاه الهلال عربستان  هفته گذشته بار دیگر با نمایندگان سیلوا دیدار کردند. قیمت این بازیکن ۸۰ میلیون یورو اعلام شده که ظاهرا پاری سن ژرمن و الهلال مشکلی برای پرداخت آن ندارند. نکته بسیار مهم اینکه گواردیولا بارها اعلام کرده که مانع جدایی هیچ بازیکنی از تیمش نمی‌شود و اگر خود سیلوا به جدایی از سیتی علاقه داشته باشد به راحتی می‌تواند تیم را ترک کند.

در همین ارتباط جسی لینگارد، مهاجم سابق منچستریونایتد نیز برای انتقال به لیگ برتر عربستان آماده است. لینگارد ۳۰ ساله فصل گذشته ۲۰ بازی برای فارست انجام داد و دو گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =