منچسترسیتی در اندیشه حضور پرقدرت در فصل جدید/گواردیولا به دنبال تقویت تیم

منچسترسیتی بعد از کسب "سه گانه" به دنبال تقویت تیمش برای شروع فصل جدید رقابت ها است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچسترسیتی پس از قهرمانی در جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر در فصل قبل موفق ترین تیم اروپا بود ولی این دلیل نمی شود که پپ گواردیولا به دنبال تقویت تیمش برای فصل جدید نباشد.

خیز آرسنال برای خرید ستاره منچستریونایتد

آبی های آسمانی سعی خواهند کرد در فصل آینده نیز به همان اندازه موفق باشند و به روند خوبشان ادامه دهند. در ادامه به ۳ هدف بزرگ سیتی در فصل نقل و انتقالات می پردازیم:

یوسکو گواردیول

یوسکو گواردیول مدافع میانی لایپزیگ ظاهرا با منچسترسیتی به توافق رسیده و مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. تیم آلمانی ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و سیتی در حال حاضر پیشنهاد جدیدی به مبلغ ۹۰ میلیون یورو به اضافه پاداش به لایپزیگ ارائه کرده است. این بازیکن ۲۱ ساله با بازی هایش برای کرواسی در جام جهانی قطر به خوبی درخشید. بنابراین گواردیول قرار است با پشت سر گذاشتن هری مگوایر گران ترین مدافع تاریخ فوتبال شود.

فرنکی دی یونگ

پپ گواردیولا در حال بررسی چند هافبک برای تقویت تیمش در فصل آینده است. سرمربی اسپانیایی قبلاً در سال ۲۰۱۹ سعی کرده بود فرنکی دی یونگ را به خدمت بگیرد و هنوز هم طرفدار بازی اوست. او در ۴۳ بازی برای تیم بارسلونا در فصل قبل دو گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد و نقش مهمی در ترکیب ژاوی هرناندس ایفا کرد. این بازیکن هلندی از زمان حضور اریک تن هاخ، هدف اصلی منچستریونایتد نیز بوده است. آبی های آسمانی پیشنهادی ۹۰ میلیون پوندی به بارسلونا ارائه خواهند کرد تا این بازیکن ۲۶ ساله فصل آینده با پیراهن منچسترسیتی بازی کند.

گابری ویگا

پس از انصراف از رقابت برای دکلان رایس، منچسترسیتی ظاهراً در تلاش است تا گابری ویگا از سلتاویگو را بخرد. آنها می خواهند خط هافبکشان را پس از جدایی ایلکای گوندوغان تقویت کنند. این بازیکن ۲۱ ساله فصل فوق العاده ای داشت و در ۳۶ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد و توجه برخی از بزرگ ترین تیم های لیگ برتر را جلب کرده است. لیورپول و چلسی قبلاً برای جذب این بازیکن اسپانیایی ابراز علاقه کرده بودند. دو گل او در روز پایانی مقابل بارسلونا به تیمش کمک کرد تا سقوط نکند.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1188609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =