دانشجویان یزدی در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خوش درخشیدند

نمایندگان کانون فرهنگی و هنری (ترنم) دانشگاه آزاد یزد در اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 رتبه برتری خوش درخشیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت (مرحله شفاهی) با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین درحالی  به ایستگاه اخر رسید  که واحد یزد 4 نماینده کشوری در رشته های حفظ 5 جز و 10 جزء و تواشیح داشت.

در این مسابقات که با شرکت ۳۵۰ استاد، کارمند و دانشجو در واحد قزوین  برگزار شد؛ پس از رقابت شرکت کنندگان با یکدیگر، داوران نفرات برتر را اعلام کردند که در نتیجه دانشگاه آزاد یزد با کسب رتبه نخست گروه تواشیح  دانشجویی (وصال) این دانشگاه و عنوان نایب قهرمانی  در رشته حفظ 5 جز برادران توسط اقای مرتصی خدادادی توانست در این دو رشته بار دیگر نماینده شایسته  ای در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی دانشگاهیان را داشته باشد.

همچنین خانم زهرا فلاح دیگر نماینده دانشجویی واحد یزد در رشته حفظ 10 جز توانست در این دوره از مسابقات کشوری عنوان چهارمی را کسب کند.

گروه تواشیح منتخب دانشجویی(وصال) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد متشکل از منصور گل‌ محمدی، محمدعلی شاکری، محمدحسین نجارزاده، مصطفی دهقان و سیدمحمد دهقان حسینی و سجاد رحمانی به سرپرستی علی زادمهر از پیشکسوتان فعال قرآنی استان یزد در قالب این هنر دینی حضور یافتند.

قابل ذکر است؛ نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در این دوره از مسابقات از تاریخ 15 الی 19 مرداد 1402، در بزرگترین رویداد ملی قرآن و عترت دانشگاهیان به میزبانی استان آذربایجان غربی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1189418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =