جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود

معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در برگزاری جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی همدان از سری برنامه‌های موسسه امامت و مهدویت دانشگاه وظیفه خود می دانیم مشارکت کنیم.

به گزارش  خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هادی فیض منش در نشست مشترک  و هم اندیشی  با معاون فرهنگی  دانشجویی دانشگاه آزاده اسلامی همدان و مسئول رابط خبری جشنواره مشق انتظار گفت: یکی از رسالت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره است.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن هماهنگی با انجمن خوشنویسان ایران نسبت به ارسال و هماهنگی با شعبات مختلف انجمن در سراسر کشور در خصوص اطلاع رسانی   جشنواره مشق انتظار  همکاری  ویژه‌ای  خواهد داشت.

معاونت هنری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان  تصریح کرد: در زمینه داوری آثار خوشنویسی و پوستر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ممتازین کشوری برای این جشنواره دعوت شود تا به غنای این جشنواره کمک کند.

فیض منش گفت: اطلاعات هنرمندان کشور در زمینه خوشنویسی به دانشگاه جهت بالا بردن مشارکت هنرمندان داده خواهد شد تا شاهد یک و موج فرهنگ  در این زمینه باشیم.

در ادامه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جشنواره مشق انتظار درراستای نشر و ترویج فرهنگ مهدوی و خلق آثار فاخر هنری در دو بخش خوشنویسی (خط نستعلیق) و پوستر در سه سطح دانشگاهیان (استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)، آزاد (اقشار مختلف جامعه) و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

مهدی مجلسی تبیین کرد: مهدویت و آمادگی برای ظهور، مهدویت و تمدن نوین اسلامی، مهدویت، عهد و همدلی منتظران. ای‌ات و احادیث انتظار از محورهای جشنواره مشق انتظار در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

وی یادآور شد: دبیرخانه جشنواره مشق انتظار اردیبهشت‌ماه کار خود را در این دانشگاه آغاز کرده و در این مدت با برگزاری چند جلسه توانسته به اهداف و برنامه‌های مطلوبی دست یابد، رایزنی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای مرکز همدان، روزنامه همدان پیام به‌منظور معرفی محورهای جشنواره، طراحی پوستر و راه‌اندازی سایت جشنواره مشق انظار ازجمله اقدامات انجام‌ شده در این راستاست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1189423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =