ساختارهای سنتی برای تربیت نسل جوان باید شکسته شود

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید مجموعه سما با توجه به تغییرات جامعه و تغییر مدل‌های آموزشی رویکرد تعلیم و تربیت است تا بتواند با شکستن ساختارهای سنتی آموزش، مدل نوینی برای تربیت نسل جوان ارائه داده شود.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم محمد جواد پیشوایی رئیس سابق و معارفه زهرا شبنم طلوعی به عنوان  رئیس جدید بازرسی و حراست معاونت علوم تربیتی و مهارتی، با حضور محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی،  محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، داوری فر معاون مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی،  مصطفی مبلغی معاون هماهنگی،  مهدی چراغی نماینده معاونت نظارت و بازرسی دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، فرشته حشمتیان مشاور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ستادی معاونت علوم تربیتی و مهارتی صبح امروز در سالن کنفرانس برگزار شد.

طرح «هم‌اندیش» در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد/ همکاری مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی با موسسه مهتدین

 محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین گفت: مجموعه سما یک مجموعه بسیار گسترده در سراسر کشور با اهداف مهم و جدی است که مهمترین آن بحث تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به زحمات ارزنده  پیشوایی در کسوت مدیر بازرسی و حراست، و با اشاره به تجارب ایشان در گذشته از وی تشکر و قدرانی کرده و شبنم طلوعی از همکاران حوزه بازرسی را به عنوان مدیر بازرسی و حراست معرفی کرد.

در ادامه، محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز با  آرزوی موفقیت برای انتصاب نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی گفت: رویکرد جدید مجموعه سما با توجه به تغییرات جامعه و تغییر مدل های آموزشی رویکرد تعلیم و تربیت است که می بایست در مدل تجربه و آزمون قرار بگیرد تا بتواند با شکستن ساختارهای سنتی آموزشی مدل نوینی برای تربیت نسل جوان ارائه داده شود.

وی گفت: ما در مجموعه حراست دانشگاه آزاد اسلامی به جدیت جهت رسیدن این مجموعه به اهدافش در کنار مجموعه سما قرار خواهیم داشت.

فرهنگ با اشاره به موضوع تغییر بحث حراست سازمان سما گفت: این تغییرات پس از ارزیابی مدیران حراست انجام می شود که پیشتر با هماهنگی سازمان حراست کل کشور این تغییر رقم خورده و خانم طلوعی که تجربه مدیریت در مدارس و همینطور بازرسی سما را داشتند به عنوان مدیر بازرسی و حراست سما برگزیده شدند.

فرهنگ گفت: رویکرد ما با توجه به اهمیت تربیت در مدارس و جنس و شاکله بانوان در امر تربیت بر این بود تا با انتخاب یک زن در این حوزه جهت اعتلا و رسیدن به اهداف مجموعه گام برداریم.

وی در ادامه افزود: انتظار می رود تا حراست این مجموعه را مورد صیانت قرار داده و هم به آسیب شناسی به روز مجموعه بپردازد، همچنین تحلیل های امنیتی را آماده و در اختیار مسئولین قرار دهد.

فرهنگ در خاتمه از زحمات محمد جواد پیشوایی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه محمد جواد پیشوایی با تشکر از حضار و مسولین گزارشی مختصر از عملکرد خود ارائه داد.

زهرا شبنم طلوعی نیز با اشاره به آموخته های پیامبر عظیم الشأن اسلام در مورد آموزه های اخلاقی گفت: مکارم اخلاقی سرلوحه امور حراستی قرار خواهد گرفت. وی این کسوت را امانتی برشمرد که جهت نیل و رسیدن به اهداف سازمان به ایشان سپرده شده است.

در انتهای این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های محمد جواد پیشوایی مدیر سابق حراست قدردانی و با اعطاء حکمی از سوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، شبنم طلوعی به عنوان مدیر بازرسی و حراست معرفی شد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1190272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =