جنگ سرد امباپه و پاری‌سن‌ژرمن ادامه دارد

جنگ بین ام‌باپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال جاری همچنان ادامه دارد و این جنگ علنی‌تر از همیشه شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از لوپاریزین، جنگ بین ام‌باپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال جاری همچنان ادامه دارد و این جنگ علنی‌تر از همیشه شده است. او یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او درخواست باشگاه برای تمدید قراردادش را رد و تاکید کرد که تنها تا پایان قراردادش در تیم می‌ماند که این باعث خشم سران پاریسی شده است؛ چرا که آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند این بازیکن در تابستان سال آینده به صورت مجانی تیم را ترک کند.

واکنش رودریگو به احتمال انتقال امباپه به مادرید + عکس

از طرف دیگر ام‌باپه اخیرا سخنان عجیبی را در انتقاد از پاری‌سن‌ژرمن بر زبان آورد و آن را تیمی جنجالی و پرحاشیه دانست که به موفقیت یک بازیکن کمکی نمی‌کند.

ناصر الخلیفی بار دیگر سخنان تندی را علیه ام‌باپه بر زبان آورد و گفت: از رفتار ام‌باپه ناامیدم و به هیچ وجه مانع جدایی او در تابستان نخواهیم شد. بازیکنی که به پاری‌سن‌ژرمن احترام نمی‌گذارد باید تیم را ترک کند؛ چرا که هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست.

او ادامه داد: باید به شما بگویم که سرمربی تیم این اجازه را دارد تا هر تصمیمی که دوست دارد بگیرد و آن را عملی کند. ما مدیران باشگاه طبق دستور لوئیس انریکه و لوئیس کامپوس عمل می‌کنیم. ما وارد یک دوران و تفکر جدیدی شده‌ایم. همه ما در کنار کادر فنی هستیم. هر بازیکنی باید از پوشیدن این پیراهن به خود ببالد و به آن افتخار کند. بازیکنان و کادر فنی باید به هواداران احترام بگذارند و این بخشی از وظیفه آنهاست.

با شرایطی که ام‌باپه دارد به نظر می‌رسد که جدایی او در تابستان و حضورش در رئال مادرید بسیار محتمل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =