بهادری جهرمی: اقتضائات زندگی‌مان باید مطابق جنگ ترکیبی باشد

سخنگوی دولت گفت: اقتضائات زندگی ما هم باید اقتضائات جنگی و دوره نبرد باشد. در صحنه نبرد، نمی‌توان آرامش داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی روز سه شنبه( ۱۱ مرداد) در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بیان کرد: دولت سیزدهم تغییر ریل محسوسی را در حوزه های راهبردی ایجاد کرد که این موضوع مورد توجه نهادهای خارجی از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک راهبردی شورای روابط خارجی آمریکا نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

بهادری جهرمی: می‌توانیم کوچک‌ترین جابه‌جایی‌ها را با ماهواره‌ رصد کنیم

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در تامین گاز و برق مورد نیاز کشور با وجود ناترازی بخش انرژی کشور، به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و افزود: با اصلاح رویه و در شرایطی که روزانه بیش از 709 نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می دادند، نه تنها واکسن کرونا وارد کشور شد بلکه جزو اولین کشورهایی بودیم که از شرایط بحرانی کرونا خارج شدیم.

وی گفت: ۱۰ سال پیش رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند دولت مسئول بهشت و جهنم مردم نیست؛  نتیجه این نگاه در ذهن دولتمرد هشت تا ۱۰ سال بعد در کف خیابان‌ها و در اغتشاشات دیده می‌شود.

بهادری جهرمی در بخش دیگری از این نشست با بیان این‌که «دشمن تمام‌قد تمرکز می‌کند تا کشور را به

بهادری جهرمی با بیان اینکه اقدامات دولت قبل به رکورد شکنی تورم ۷۰ ساله در شهریور ۱۴۰۰ و حداقلی شدن فروش نفت منجر شد، اظهار داشت: عده‌ای می خواستند هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ، ولی هم سیمان در قلب راکتور ریختند و هم چرخ اقتصاد نچرخید.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش دارد تا سیاست گذاری های اشتباه گذشته را اصلاح کند، افزود: این دولت تغییر ریل محسوسی در نگاه به ظرفیت های داخل کشور داشته و نگاهش بر رشد اقتصاد بر پایه فعالیت‌های دانش بنیان است.

سخنگوی دولت با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور و اینکه دشمن با هدف تجزیه ایران تمام قد وارد میدان شد، خاطر نشان کرد: دشمن با مشاهده پیشرفت های دولت در زمینه های مختلف، به دنبال القای ناامیدی و سیاه نشان دادن فضای کشور است.

وی خدمت رسانی به مردم را رسالت اصلی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: برای نمونه میانگین ساخت مسکن در ۸ سال دولت قبل حدود ۴۰۰ هزار مسکن بود ولی اکنون به حدود ۸۵۰ هزار مسکن در سال رسیده است.

جهرمی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا کشور را به سمت فروپاشی، تجزیه و پسرفت ببرد»، اظهار کرد: دشمن در بعد سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک می‌خواهد به ما ضربه بزند. ما بچه‌حزب‌اللهی‌ها شنیده‌ایم و می‌گوییم جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است ولی حواس‌مان نیست اگر جنگ است پس اقتضائات زندگی ما هم باید اقتضائات جنگی و دوره نبرد باشد. آرامش نمی‌شود در صحنه نبرد داشت. خواب نباید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار حلوا خیر کردن وسط صحنه نبرد نداشته باشیم؛ جنگ است. دشمن ضربه می‌زند و ما هم ضربه می‌زنیم، یکی می‌زند و ما هم یکی می‌زنیم، دشمن اگر یک ضربه بزند ۱۰ ضربه می‌خورد ولی برای ایجاد خطای محاسباتی در ما، آن یک ضربه که زده را به روش‌های مختلف صد ضربه نشان می‌دهد و آن ۱۰ ضربه‌ای که خورده را به گونه‌ای تحریف می‌کند که اصلاً متوجه نشویم او ضربه خورده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =