افتتاح مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان در دانشگاه آزاد شهرکرد

مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان برای داوطلبان کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه گشایش این مرکز گفت: همزمان با آغاز ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای رفاه حال داوطلبان جدید ورود به دانشگاه، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مرکز شهر افتتاح شد.

 رحیمی با اشاره به اینکه در مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون به داوطلبان جدید و خانواده‌ها ارائه می‌شود،گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی آغاز به کار کرد.

وی یادآور شد: مشاوران مستقر دراین مرکز با ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح به داوطلبان جدید ورود به دانشگاه می‌توانند نقش موثری در آینده شغلی جوانان جویای علم داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با دارا بودن ‌آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های مجهز و پیشرفته، شرکت‌های دانش بنیان، مزرعه آموزشی و تحقیقاتی، کلینیک‌های تخصصی دام کوچک و بزرگ، کتابخانه‌های پیشرفته، سالن‌های ورزشی و چند منظوره، فضای آموزشی مناسب، امکان انتقالی و مهمانی در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، برخورداری از تخفیف‌های دانشجویی مطابق آیین‌نامه‌های موجود، اعطای تسهیلات و وام‌های کوتاه مدت، بلند مدت و بعد از فراغت از تحصیل به دانشجویان در مقاطع مختلف، برخورداری از مجهزترین خوابگاه‌های ملکی دانشجویی خواهران و برادران و داشتن اعضای هیئت علمی باسابقه و نخبه به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگترین مرکز آموزشی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

وی افزود: داوطلبان جدید ورودی مهرماه 1402 می‌توانند برای مشاوره تحصیلی رایگان همه روزه به جزء ایام تعطیل صبح ها از ساعت ۸ تا 14 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 22 به مرکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد، نبش چهارراه هواپیمایی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: هم اکنون حدود ۸ هزار دانشجو در ۶7 رشته کارشناسی ارشد و دکتری و 138 رشته در مقطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای رشته‌های متنوع بر اساس سوابق تحصیلی است، گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دلخواه خود با مراجعه به سایت www.azmoon.org  ثبت نام کنند.

مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور هیأت رئیسه، روسای دانشکده ها، مدیران گروه های آموزشی و جمعی از مدیران و دانشجویان فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1192566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =