مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح‌بندی می‌شوند

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: همه موسسات آموزشی غیردولتی، موسسات پژوهشی و فناوری در صورت سطح‌بندی، از سیاست‌های حمایتی در راستای ارتقای عملکرد خود برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هیات نظارت استان خراسان رضوی با حضور رازینی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری، ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان رضوی و اعضای این هیأت در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزارت علوم به مجازی شدن کلاس‌های در مهرماه

 روح‌الله رازینی در جمع اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان خراسان رضوی از سطح‌بندی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

 به گفته وی، همه موسسات آموزشی غیردولتی، موسسات پژوهشی و فناوری در صورت سطح‌بندی، از سیاست‌های حمایتی در راستای ارتقای عملکرد خود برخوردار خواهند شد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با اشاره به فلسفه سفر کیفیت در دوره فعلی، این سفر را کمکی برای ارتقای کیفیت حوزه‌های آموزش عالی دانست و از تبیین و ترسیم وجهه ایجابی و سازنده نظارت و ارزیابی در این سفرها خبر داد.

در سفر کیفیت استان خراسان رضوی، جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان برگزار شد و اعضای هیأت در گفت‌وگو با رئیس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دغدغه‌های خود و مسائل زیرنظام‌های مختلف در سطح استان سخن گفته و به ارائه راهکارهای سازنده در افق ارتقا کیفیت نظارت و ارزیابی پرداختند.

گفتنی است در این سفر، از دانشگاه فردوسی مشهد، پارک علم و فناوری، پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و همچنین دانشگاه غیردولتی – غیرانتفاعی سجاد بازدید به‌عمل آمد و ضمن گفت‌وگو با اعضای هر یک از این موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری در موضوع چالش‌های عملکردی هر زیر نظام بحث و تبادل نظر انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =