دانشگاه‌های ۲۸ استان کشور به پویش در مدار حبیب پیوستند

دانشگاه‌های ۲۸ استان کشور در قالب گروه‌های دانشجویی به پویش در مدار حبیب پیوستند. استان فارس با ۱۱۷ گروه در رتبه اول را در اختیار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه های ۲۸ استان کشور در قالب گروه‌های دانشجویی به پویش در مدار حبیب پیوستند. بنابر این گزارش استان فارس با ۱۱۷ گروه در رتبه اول، استان ایلام با ۷۸ گروه در رتبه دوم و استان مازندران با ۵۳ گروه در رتبه سوم از نظر بیشترین تعداد گروه های شرکت کننده در پویش قرار گرفته اند. پویش در مدار حبیب با هدف خدمت دانشجویان جهادگر به زائرین حسینی در اربعین ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

تسهیلات صندوق رفاه وزارت بهداشت به زائران اربعین/ کرایه اتوبوس‌ دانشجویان تا مرز ایران و عراق پرداخت می‌شود

گفتنی است، پیش از این، رضا غلام‌زاده معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داده بود. ین فعال دانشجویی با اشاره به برپایی ۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین  تاکید کرد: در این پویش محدودیت مواکب و نیروهای مورد نیاز ایشان برای نقش آفرینی دانشجویان وجود ندارد و به تعداد دانشجویان شرکت کننده در زیارت اربعین و مشارکت کنندگان در این طرح می تواند گسترش یابد. در این طرح هر یک از دانشجویان علاوه بر وسایل شخصی خود، با همراه داشتن یک بسته شامل ابزارها و تجهیزات مورد نیاز به ارائه خدمت و رفع نیازها و مشکلات سایر زائرین کمک می کند.

برگزارش دوره آموزش پزشکی موکب‌های سیار

گفتنی است، دوره آموزش پزشکی در مدار حبیب برای آشنایی و نحوه فعالیت موکب‌های سیاری که حفظ سلامت زائرین را هدف قرار داده‌اند و در این زمینه خدمات ارائه خواهند کرد، آماده شده است.

دانشجویان تیم پزشکی علاوه بر وسایل شخصی خود، با همراه داشتن بسته اقلام و تجهیزات مورد نیاز پزشکی به ارائه خدمت و حفظ سلامت زائرین در طول مسیر پیاده‌روی کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =