تداوم جنگ امباپه با پاری‌سن‌ژرمن!/ در پاریس چه خبر است؟

داستان جنگ کیلیان امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مورد آینده بازیکن، ظاهراً قرار نیست پایانی داشته باشد.

با وجود انتشار خبرهایی مبنی بر توافق PSG و کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد، گویا قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:
احتمال تمدید قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن!

پس از هفته‌ها تهدید و رجزخوانی ناصر الخلافی رئیس باشگاه در مورد عواقب خودداری امباپه از تمدید قرارداد یا رفتن به تیمی دیگر با هدف تبدیل شدن به بازیکن آزاد برای تابستان سال آینده و بی‌اعتنایی ستاره فرانسوی به این تهدیدها، در ابتدای هفته جاری اعلام شد که طرفین آشتی کرده‌اند و قرار است امباپه قراردادش را تا سال 2025 تمدید کند. این خبر مانند آب سردی بود که بر پیکر هواداران رئال مادرید ریخته شد، آنهایی که امیدوار بودند جای خالی کریم بنزما توسط هموطنش پُر شود.

اکیپ، همان منبعی که از آتش‌بس دو طرف پرده برداشت، حالا در خبری جدید مدعی شده که با وجود آشتی آنها، امباپه نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند. با این حال موضع جدید بازیکن با موضع قبلی‌اش یک تفاوت عمده دارد و آن هم این است که این بار باشگاه امیدوار است که بدون متقبل شدن هزینه برای پرداخت پاداش وفاداری بازیکن در تابستان سال آینده که قراردادش به پایان می‌رسد با او خداحافظی کند.

امباپه مطابق بندهای مندرج در قراردادش با PSG اگر تا پایان مدت قرارداد در پارک دو پرنس بماند واجد شرایط دریافت پاداشی 40 میلیون یورویی خواهد بود. به همین دلیل ماندن او در پارک دو پرنس بدون تمدید قرارداد برای مدیران PSG بسیار نگران کننده بود چون نه تنها بازیکنی که 6 سال پیش 180 میلیون یورو خریدند را مفت و مجانی از دست می‌دادند بلکه باید 40 میلیون یورو هم به او می‌پرداختند. در نتیجه آنها از اهرم‌هایی مانند خط زدن بازیکن از لیست بازیکنان و ممانعت از حضور او در تمرینات تیم اصلی برای تحت فشار گذاشتنش استفاده کردند که طبق ادعای اکیپ از این کار نتیجه هم گرفته‌اند.

امباپه برای اینکه هرچه زودتر به میادین برگردد حاضر شدن قید پاداش وفاداری‌اش را بزند تا در پایان فصل، بدون دریافت هیچ پولی از باشگاه به سمت مقصد بعدی‌اش یعنی رئال مادرید حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =