شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین با هدف تمدن‌سازی نوین اسلامی

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بیان کرد: به دنبال شبکه‌سازی نخبگان در مسیر پیاده‌روی اربعین با عنوان جاده اربعین در راستای تمدن سازی نوین اسلامی با استفاده از ظرفیت تمامی دانشجویان هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ظرفیت‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

بسیج دانشجویی مسئول اجرایی اعزام کاروان‌ها به اربعین است/ اعزام دانشجویان از ۳ شهریورماه
 

وی در حاشیه بازدید از دانشگاه افزود: این دانشگاه یکی از مجهزترین و به روزترین دانشگاه‌های کشور از لحاظ زیر ساخت و فناوری‌های نوین به کارگیری شده منطبق با استانداردهای بین المللی است.

وی در ادامه از فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه به خصوص تشکل‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی و موکب مجازی اربعین دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرده و برای همه عوامل اجرایی این حرکت عظیم آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

در ادامه حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن عرض خیر مقدم پیرامون مباحث فرهنگی و برنامه‌های پیش روی دانشگاه مطالبی را عنوان کردند.

وی افزود: به دنبال شبکه سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین با عنوان جاده اربعین در راستای تمدن سازی نوین اسلامی با استفاده از ظرفیت دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها به خصوص دانشجویان این دانشگاه هستیم.

همچنین خسروی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز در باره خدمات دانشجویی از قبیل ظرفیت خوابگاه، اعزام دانشجویان به اردوهای علمی و فرهنگی و تسهیل در امر ازدواج دانشجویی توضیحاتی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =