رویکرد مدارس سما حرکت از محفوظات ذهنی به مهارتی است

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: کودکان در سنین پایین با ورود به انستیتو تمدن دروس را به صورت عملی و مهارتی یاد می گیرند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم افتتاح انستیتو تمدن سما یزد که با حضور

نادی، معاون مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدعلی المدرسی، معاون امور مدارس سما و جمعی از مسئولین سما با تاکید به اینکه رویکرد سما به سمت یادگیری عمیق است گفت: افتتاح چنین مرکزی کمک می‌کند که دانش آموزان مهارتهای عملی را فرا گیرند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اذعان کرد: کودکان از ۳ سالگی می‌توانند در این مرکز ثبت نام کنند و مجموعه‌ای از توانمندی‌ها در ریاضی و مسائل فکری را یاد بگیرند و تدابیری اندیشه شده که دانش آموز پس از گذراندن دوره‌های مختلف یادگیری عمیق را تجربه خواهد کرد.

محمدرضا دهقانی اشکذری با اظهار به اینکه رویکرد مجموعه دانشگاه آزاد حرکت از دروس نظری و محفوظات ذهنی به سمت عملی و مهارتی است گفت: کودکان و جوانان در مراکز سما از سنین پایین مجموعه ای از مهارت‌ها را یاد خواهند گرفت و بعد از اتمام تحصیل با حضور در دانشکده مهارت و کارآفرینی عملا خود را برای ورود به بازار کار آماده خواهندکرد.

سیدعلی المدرسی، با اشاره به اینکه انستیتو تمدن با همکاری شرکت اندیشه ورزان شکل گرفته اظهار کرد: این مجموعه با امکانات بسیار خوب و به روز  می تواند مهارت‌های خوب زیستن، حل مسئله، فکر کردن، کار تیمی، کار گروهی را به   دو گروه سنی ۴ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال  آموزش دهد.

وی در پایان تاکیدکرد این مرکز که به انواع وسایل تجهیز شده است بتواند خدمتی در خور شان این مردم  به آنها عرضه کند و تکلیف و مسئولیت پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد در قبال جوانان را ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =