اولین موزه واحد نجف‌آباد امروز با حضور دکتر طهرانچی افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از افتتاح اولین موزه واحد نجف‌آباد با حضور دکتر طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

فرید نعیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: در این موزه از روزی که واحد نجف‌آباد صرفا خاک بوده تا به امروز، تصاویر دوران مختلف در معرض نمایش قرار داده شده است همچنین ابزارآلات اداری همچون اولین تلفن نصب شده و یا اولین کارت دانشجویی، اطلاعات اولین شهید دانشجو و...نیز جمع‌آوری شده است. 

بلیط موزه‌ها امسال گران نمی‌شود

وی با بیان اینکه این موزه عصر امروز(چهارشنبه 1 شهریور) با حضور دکتر طهرانچی به افتتاح می‌رسد، خاطرنشان کرد: به طور کلی سیر تاریخی شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این موزه قابل مشاهده است و در یک مکان به تصویر کشیده شده است. 

نعیمی با اشاره به اینکه این موزه سیر رشد و تحولات این واحد را به خوبی نشان می‌دهد، افزود: بازدید از این موزه برای دانشجویان و عموم رایگان خواهد بود و هدف هم این است تا دانشجویانی که در واحد نجف‌آباد تحصیل می‌کنند بدانند در این واحد دانشگاهی از 30سال گذشته تا کنون چه تحولاتی رخ داده است.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1195254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =