بلیط موزه‌ها امسال گران نمی‌شود

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی گفت: با توجه به نامگذاری سال که مهار تورم است، باید از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرد و امسال برخلاف سایر سال‌ها قیمت بلیط های موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی افزایش نخواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد:  لایحه اهداف و وظایف وزارت میراث فرهنگی و گردشگری توسط مجلس اعلام وصول شد. این قانون در 10 ماده توسط صدها کارشناس و مدیر در جلسات متعدد جمع‌بندی و به تصویب هیئت دولت رسید.

ضرغامی: باید برنامه‌ریزی جدیدی برای گردشگران طبقه متوسط انجام شود

وی افزود: از زمان تشکیل وزارت قرار بود قانون این وزارت نوشته شود چون این وزارتخانه سه حوزه ماموریتی مستقل داشت اما حالا روح تمرکز و انسجام بر هر سه حوزه دیده شده است. نکته دیگر این است که دستگاه‌های مختلف باید با ماموریت های ما هماهنگ باشند و این مسئله بصورت شفاف در این قانون دیده شده است.

وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه بلیط موزه‌ها امسال گران نمی‌شود، گفت: با توجه به نامگذاری سال که مهار تورم است، باید از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کرد و امسال برخلاف سایر سال‌ها قیمت بلیط های موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی افزایش نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =