مدافع استقلال خوزستان: مقصر جلوه دادن پورحمیدی درست نیست

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، شاگردان پورموسوی اصلاً به سقوط به لیگ دسته اول فکر نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد طیبی درباره عملکرد استقلال خوزستان در شروع لیگ و اینکه آنها از دو بازی ابتدایی فقط یک امتیاز گرفته‌اند، گفت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است و طبیعتاً نیاز به زمان دارد تا بتوانیم خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم. در بازی دوم نسبت به مسابقه اول پیشرفت فنی داشتیم و در نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک بسیار خوب فوتبال بازی کردیم تا به آینده امیدوار شویم.

بیشتر بخوانید:
بازیکن مصری مدنظر استقلال بیمار است! + عکس

وی در مورد اشتباهی که پورحمیدی در بازی با آلومینیوم انجام داد، تصریح کرد: به هر حال هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند، ولی ما نباید موضوع را فردی کنیم. اگر برنده می‌شویم یا شکست می‌خوریم همه به یک اندازه نقش داریم و مطمئن باشید پورحمیدی در بازی‌های آینده به تیم ما کمک خواهد کرد. مقصر جلوه دادن او اصلاً درست نیست.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندگار خواهد شد، اظهار داشت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم، چون به تیم خودمان اعتقاد داریم و می‌خواهیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم. مطمئن باشید تلاش می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

طیبی با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال که ششم شهریور ماه برگزار خواهد شد، تأکید کرد: برای این بازی انگیزه زیادی داریم و بازیکنان ما می‌خواهند خودشان را مقابل استقلال ثابت کنند. امیدوارم از این بازی امتیاز بگیریم. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1195284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =