طرح پویش دانش‌آموزی در گلستان اجرا می‌شود/ ایجاد اشتغال برای دانش‌آموزان با هدف مهارت‌آموزی

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد اشتغال برای دانش‌آموزان در اجرای طرح پویش دانش‌آموزی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی نادی؛معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در راستای افزایش مهارت آموزی در سطح هنرستان‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نسبت به عقد قرارداد مهارتی با آموزش و پرورش اقدام و در این راستا با استفاده از کارگاه‌های مجهز و اساتید مهارت محور در آموزش دانش‌آموزان سهیم بوده است. 

موفقیت مدارس تحول‌ خواه در استفاده از روش اسلامی است

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با استفاده از ظرفیت صنایع و کارگاه‌های موجود، دانش آموزان را در چرخه گذراندن این دوره ها در صنایع قرار داده و از این محل در قالب طرح پویش دانش آموزی هم موفق به ایجاد مهارت برای این عزیزان و هم ایجاد اشتغال برای آنها شده است.

نادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به افزایش مهارت آموزی در سطوح مقدماتی و پیشرفته و همچنین مهارت های مبتنی بر فناوری و نوآوری در تمامی سطوح تحصیلی بسیار جدی است و این امر را تنها راه مبارزه با بیکاری برای نسل آینده و ایجاد امید، نشاط و خودباوری می‌داند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان سه سال است این طرح را به اجرا گذاشته است و در سال جاری حدود 4000 نفر ساعت آموزش مهارتی در رشته های مختلف مهارتی را به انجام رسانیده است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1196967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =