ترامپ: آمریکا در حال غرق شدن است/ من می‌توانم خیلی سریع ورق را برگردانم!

رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که این کشور به سرعت رو به افول است و بازگشت او به کاخ سفید، آخرین فرصت آمریکا برای برگرداندن ورق خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به افول سریع این کشور، مدعی شده که آخرین فرصت آمریکا برای برگرداندن ورق، انتخاب دوباره او به ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: 

ترامپ خواستار استیضاح بایدن به‌دلیل انتقال پول ایران شد

وی در گفت‌وگو با رادیو « SiriusXM» گفت: کشور ما دارد به جهنم می‌رود؛ کشور ما در حال غرق شدن است. آمریکا آخرین فرصت را دارد و این یعنی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴، «مهم‌ترین انتخابات تاریخ ما خواهد بود.»

رئیس جمهور سابق آمریکا اذعان کرد که او درباره انتخابات سال ۲۰۱۶ که به پیروزی او منجر شد نیز چنین نظری داشت اما تاکید کرد که انتخابات سال آتی، به مراتب حیاتی‌تر است.

ترامپ گفت: کشور ما تحت ریاست جمهوری بایدن، مسیر بدی را در پیش گرفته و رو به ویرانی است. ما کشوری رو به افول خطرناک هستیم و فکر می‌کنم من می‌توانم خیلی سریع ورق را برگردانم.

مجری شبکه رادیویی SiriusXM با اشاره به اینکه ترامپ هم‌اکنون در چهار پرونده جداگانه متهم شده است، از او پرسید که آیا نگران رفتن به زندان نیست و ترامپ پاسخ داد: دیدگاه فوق‌العاده‌ای دارم و این(پرونده‌ها) به هیچ عنوان مرا تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد چون من برای کشورم و مردم مبارزه می‌کنم.

نامزد ۷۷ ساله حزب جمهوری‌خواه آمریکا همچنین گفت که «اعداد و ارقام خوب نظرسنجی‌ها به او اطمینان بخشیده است که صرف‌نظر از هر اتفاقی، در انتخابات پیروز خواهد شد چون مردم می‌دانند که اتهامات جعلی است.»

تازه‌ترین نظرسنجی دانشگاه «کویینپیاک» حاکی از آن است که ۶۲ درصد جمهوری‌خواهان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ هستند. ترامپ پیش‌تر مدعی شد که تصور نمی‌کند جو بایدن، رئیس جمهور کنونی این کشور، به خاطر شرایط جسمانی ضعیفی که دارد، در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند.

او درباره بایدن گفته بود: دیروز او را دیدم. او نمی‌توانست دو جمله را کنار هم قرار دهد و قدرت تکلم هم ندارد. این موضوع ربطی به سن و سال ندارد بلکه مساله لیاقت و شایستگی است.

نظرسنجی وال‌استریت‌ژورنال در ماه آگوست نشان داد که ۷۳ درصد رای‌دهندگان آمریکایی فکر می‌کنند که بایدن برای دومین دوره حضور در کاخ سفید، بیش از اندازه مسن است و تنها ۳۶ درصد بر این باورند که او برای انجام مسئولیت‌هایش از لحاظ ذهنی مشکلی ندارد.

با این حال، سن ترامپ که تنها سه سال از بایدن کمتر است نیز برای بسیاری از آمریکایی‌ها دغدغه است. مطالعه‌ای که «ان.بی.سی» انجام داده است، نشان می‌دهد که ۵۵ درصد افراد شرکت‌کننده در این تحقیق، درباره شرایط جسمی و ذهنی او نیز نگرانند.

منبع:مهر 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1198261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =