جعل از جنس خودتحقیری در فضای مجازی آن هم از زبان بیگانه + عکس

صرف نظر از اینکه برخی اقدامات عده کمی از هموطنانمان در استقبال از کریستیانو رونالدو با فرهنگ وزین ایرانی اسلامی همخوانی ندارد، و البته باز هم با تذکر به این که چنین صحنه‌هایی در بسیاری از کشورهای دیگر هم سابقه دارد، اما بعضی اقدامات از جنس خودتحقیری در فضای مجازی هم نکته بسیار عجیبی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، صرف نظر از اینکه برخی اقدامات عده کمی از هموطنانمان در استقبال از کریستیانو رونالدو با فرهنگ وزین ایرانی اسلامی همخوانی ندارد، و البته باز هم با تذکر به این که چنین صحنه‌هایی در بسیاری از کشورهای دیگر هم سابقه دارد، اما بعضی اقدامات از جنس خودتحقیری در فضای مجازی هم نکته بسیار عجیبی است.

بیشتر بخوانید:

افشای یک دروغ دیگر از رسانه‌های ضدانقلاب / ماجرای درگذشت جوان ایلامی چه بود؟

از ظهر امروز تصویری در فضای مجازی در برخی کانالها تکرار و در بعضی گروه‌ها دست‌به دست می‌شود که گویی یک فرد عرب به ایرانیان توهین بی‌شرمانه‌ای کرده است.

اینکه بعضی اکانتها ممکن است با دیدن تصاویر واقعی امروز، حرفهای ناروایی بزنند غیرواقعی نیست، اما این تصویری که دست به دست می‌شود کاملاً جعلی است و فقط یک جستجوی ساده در ایکس یا همان توئیتر سابق می‌تواند این جعلی بودن را تایید کند.

جالب اینکه برای این پست این اکانت جعلی بازدید 1 میلیونی هم درج شده است! و جالب‌تر اینکه برای آواتار این اکانت جعلی عکس فیصل‌بن‌فرحان، وزیر خارجه عربستان انتخاب شده است!

آدرس واقعی اکانت ایکس فیصل بن‌فرحان به این شکل است: @FaisalbinFarhan؛ و در این اکانت چنین اهانتی به چشم نمی‌خورد.

فضای مجازی

فضای مجازی

انتهای پیام/

کد خبر: 1198674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =