۲۲۰۰ دانش‌آموز در مدارس سمای استان البرز تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد استان البرز گفت: در حال حاضر در مدارس استان البرز ۱۴ مدرسه دایر و ۲۲۰۰ دانش آموز در حال تحصیل است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد استان البرز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید  و فصل بهار و علم و دانش، حلول ماه ربیع الاول و آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) و هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برنامه ریزی های خوبی برای شهرستان و استان البرز در حوزه معاونت سما از سال ۱۳۷۲ انجام شده است و در حال حاضر در استان البرز ۱۴ مدرسه و ۲۲۰۰ دانش آموز در حال تحصیل داریم و تصمیم داریم با همکاری آموزش و پرورش ۳ مدرسه پسرانه و ۳ مدرسه دخترانه در شهرستان نظرآباد دایر کنیم که این مهم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی ومسئولین را می طلبد.

کلانتری در ادامه عنوان کرد: ناموس ما حضرت زهرا (س) می باشد، شخصیت فاطمه زهرا(س)   تنها الگوی زنان نیست بلکه تمامی انسانها می توانند از زندگی این بانو درس و الگو بگیرند، حضرت فاطمه ناموس هستی و ناموس پیامبر و حضرت علی (ع) است  و ما امت پیامبر اسلام هستیم و ناموس پیامبر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و عفاف و اقتداری که در اسلام نیز به آن توجه شده باید در مدارس نیز جدی گرفته شود، هر چادری که از سر فرزندانمان بیفتد یک خاکریز ی است که دشمن به تصرف خود درآورده است، خاکریز هایی که که در طول ۸ سال دفاع مقدس جوانان این مرزو بوم با دادن جان خود از آن محافظت نمودند و امروز وظیفه ماست که از این خاکریزها محافظت نماییم. دشمن با به راه انداختن جنگ سرد و جنگ فرهنگی به میدان آمده باید مراقب و هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه نظر آباد نیز ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و تبریک باز گشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: علم یک فضیلتی است که بالاتر از آن نیست، علم قدرت می آورد و هرچه علم بالاتر رود قدرت انسان بیشتر میشود، پس دانایی توانایی می آورد.

امام جمعه نظرآباد خاطر نشان کرد: هم حوزه و هم دانشگاه و مدرسه باید به علم آموزی توجه کنند و امروزه مهمترین نزاع با دنیای غرب بر سر همین قدرتمندی ایران است که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دانشمندان از مرحله جهان سومی عبور کرده ایم.

وی گفت: امروز آغاز امامت حضرت حجت (ع) می باشد و ایشان در دوران غیبت به سر می برند، منتظران این حضرت سه ویژگی مهم دارند: یکی انتقاد به وضع موجود، دوم تصور وضع مطلوب و سوم تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب می باشد.

امام جمعه نظر آباد افزود: انتظار یعنی حرکت کردن و تلاش کردن و یک مدیر موفق کسی است که وقتی وارد میدان شد نقشه راهی را ترسیم و درآن مسیر با توکل به خدا حرکت نماید.

یعقوب فتحی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد نیز گزارشی از روند تاسیس دبستان دخترانه سما ۵ استان البرز در نظرآباد ارائه و در پایان مراسم حاضران در جلسه با حضور در مدرسه سما شماره ۵ و بازدید از فضاهای اداری و آموزشی این مدرسه را افتتاح کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1199547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =