محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرا می‌شود

رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج -چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ " پیمان کرمی" اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای جمعه چهاردهم و شنبه پانزدهم مهر ماه جاری از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: همچنین تردد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۶ همان روز ها با اعلام ماموران پلیس راه در محل بصورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز تاکید کرد: باتوجه به شرایط سنگین ترافیک در آزادراه تهران - شمال و کرج -چالوس احتمال اعمال محدودیت ترافیک زودتر از زمان اعلام شده وجود دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک، مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده و زمان مدیریت زمان ، سفرخود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

وی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =