گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی / فوق ستاره آرژانتینی به عربستان می‌رود؟

به دنبال ناکامی اینترمیامی در لیگ MLS به نظر می‌رسد لیونل مسی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ تیم‌های اینترمیامی و سینسیناتی در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سینسیناتی به پایان رسید تا یاران لیونل مسی از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها جا بمانند و حذف شوند تا این اولین شکست آن‌ها در حضور مسی باشد و به این ترتیب رکورد شکست‌ناپذیری این بازیکن با این تیم هم از دست رفت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت لیونل مسی به بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

با شکست اینترمیامی گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده مسی به اوج رسید. با توجه به حذف این تیم، اینترمیامی در وضعیت بسیار عجیبی قرار گرفت به صورتی که این تیم تا چهار ماه آینده هیچ بازی رسمی پیش روی خود نخواهد داشت. این باعث شده است که شایعه جدایی موقت مسی از اینترمیامی بسیار جدی باشد و حتی گفته‌ می‌شود این بازیکن راهی اسپانیا خواهد شد تا لباس تیم محبوب خود بارسلونا را بر تن کند.

از طرفی نیز برخی از رسانه‌های عربی با استناد به نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شدند که این فوق ستاره آرژانتینی در نظر دارد تا بعد از جدایی از این تیم آمریکایی راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شود. گفتنی است در تابستان جاری باشگاه الهلال با یک پیشنهاد اغوا کننده به دنبال جذب این بازیکن بود که این انتقال صورت نگرفت و حالا شاید با این شرایط عربستانی‌ها به میزه مذاکره با این ستاره فوتبال جهان باز گردند. همچنین گفته می‌شود این بازیکن علاقه‌مند است تا بار دیگر وارد یک چالش جذاب با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =