قلعه‌نویی: اردن تیم خیلی خوبی است/ غیبت ۱۰ بازیکن به دلیل مصدومیت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط بسیار خوبی داریم اما ۱۰ بازیکن را به دلیل مصدومیت همراه نداریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل اردن گفت: این بار دوم است که به اردن سفر کردم. پیش از این به همراه تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا به میزبانی اردن شرکت کردم. باید از کشور اردن به خاطر میزبانی این تورنمنت تشکر کنم.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: ما هم می‌توانیم همزمان ۲ تا ۳ تیم ملی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی ایران افزود: همانطور که می‌دانید این آخرین فرصت و فیفا دی تا قبل از جام ملت هاست و پس از این بازی‌ها وارد رقابتهای مقدماتی جام جهانی می‌شویم. به همین خاطر باید به خوبی از این تورنمنت استفاده کنیم. تیم ما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی است. البته حدود ۱۰ بازیکن داریم که مصدوم هستند و نتوانستند در این تورنمنت کنار ما باشند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره میزان شناختش از تیم اردن گفت: اردن تیم بسیار با کیفیت و با برنامه‌ای است. در این دو سال این تیم نتایج خوبی به ویژه برابر تیم‌های آسیایی کسب کرده است. اردن بازیکنانی در در فرانسه و قطر دارد و تیم پرقدرت، با برنامه و جنگنده‌ای است. این تیم در دو سال گذشته در میان رقبای آسیایی تنها برابر استرالیا شکست خورده است که این موضوع کیفیت اردن را نشان می‌دهد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار اردنی درباره قیاس مهدی طارمی با موسی تمری بازیکن تیم مون‌پلیه فرانسه گفت: هر دوی این بازیکنان، بازیکنان خوبی هستند اما قیاس بازیکنان مهم نیست. موضوعی که برای ما مهم است استفاده از آخرین فرصت تا پیش از جام ملت‌های آسیاست. این دو بازی برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم حداکثر استفاده را از این بازی ببریم. امیدواریم که بتوانیم به اهداف‌مان از حضور در این تورنمنت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =