قلعه‌نویی: با زدن فدراسیون فوتبال مشکلی حل نمی‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه یک‌سری ایرادات در ساختار دفاعی داشتیم که باید آنها را آنالیز و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم، گفت: انتقاد منصفانه نیاز فوتبال است اما با زدن فدراسیون فوتبال و تیم ملی مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی سه بر یک ایران برابر اردن اظهار کرد: اردن ۲ سالی است که شرایط خوبی پیدا کرده و آنها در این مدت به غیر از استرالیا به هیچ تیم آسیایی نباخته‌اند. واقعیت این است که این زمین کیفیت خوبی نداشت و برگزاری بازی پیش از دیدار ما برابر اردن، وضعیت زمین را بدتر هم کرده بود و این کیفیت بد روی بازی ما خیلی تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت فوتبال: کیفیت مسابقات لیگ برتر پایین است

وی افزود: در مجموع خوشحالم که بازی را بردیم و به فینال صعود کردیم. البته من از نوع بازی تیم راضی نیستم و توقع‌ام این بود که با کیفیت‌تر بازی کنیم ولی همین که با اختلاف دو گل اردن را شکست دادیم کار مهمی است. یکسری ایرادات در ساختار دفاعی داشتیم که باید آنها را آنالیز و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به نیاز فوتبال کشور به همدلی برای موفقیت تیم ملی اظهار کرد: یک جمله‌ای وجود دارد که توافق جمعی مساوی است با موفقیت. کمتر از ۱۰۰ روز تا جام ملت‌ها زمان داریم و من می‌گویم همه بیاییم کمک کنیم. اینکه همدیگر را تضعیف کنیم هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد. انتقاد با اینکه بخواهیم یکسری مسائل دیگر را بیان کنیم، یکی نیست. فدراسیون فوتبال دارد زحمت خودش را می‌کشد. ما شرایط سختی به لحاظ مالی داریم اما آقای تاج، نبی، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و ما داریم تلاش می‌کنیم مشکلات را مرتفع کنیم. خیلی از دوستان هم دارند کمک می‌کنند. خواهش من این است که همه جمع شویم و اگر موضوعی هم وجود دارد منصفانه انتقاد کنیم تا تیم ملی با حل مشکلات شرایط بهتری پیدا کند. اینکه همدیگر را بزنیم، مشکلی را حل نمی‌کند. انتقاد سازنده ایراد ندارد اما اینکه مسائلی را بگویند که به ضرر فدراسیون و فوتبال باشد در این شرایط درست نیست. همه به هم کمک کنیم و دلسوز فوتبال کشور باشیم تا ان‌شاءالله در جام ملت‌ها شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی با ابراز رضایت از کسب هفتمین پیروزی پیاپی تیم ملی اظهار کرد: پیروزی برابر اردن در زمین خودش با این شرایط زمین سخت بود. ما در این بازی یکسری ایرادها داشتیم، اما این ایرادها را آنالیز می‌کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

قلعه‌نویی درباره دیدار فینال برابر قطر اظهار کرد: به تیم قطر و کی‌روش بخاطر صعود به دیدار نهایی تبریک می‌گویم. کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است. امیدوارم دیدار برابر قطر بازی خوبی شود، اما واقعیت این است کیفیت زمین، دلخواه نیست. شما بازی عراق و قطر را دیدید که صفر بر صفر شد و موقعیت‌های بسیار کمی بوجود آمد، ولی بازی ما برابر اردن چهار گل داشت و می‌توانست پنج، شش گل دیگر هم داشته باشد. از این خوشحالم که تیم ملی فوتبال زیبا بازی می‌کند و حتی روز بدش هم سه گل می‌زند. البته ایراد کار در ساختار دفاعی بوده که آن را هم ان‌شاءالله برطرف می‌کنیم. در پایان خواهشم از همه این است که به فوتبال کمک کنند. اینکه بخواهند فدراسیون فوتبال و تیم ملی را بزنند، این موضوع هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =