قلعه‌نویی صدای مهدی قایدی را هم درآورد

مهدی قایدی دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود و با توجه به زمان باقی مانده بعید است جایی در فهرست تیم ملی داشته باشد. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ قلعه‌نویی تصمیم خود را درباره حضور قطعی برخی بازیکنان در جام ملت‌های آسیا اتخاذ کرده و می‌داند قرار است در جام ملت‌های آسیا از چه ترکیبی استفاده کند. او برای خط حمله تیمش روی بازیکنان لژیونر نظر قطعی دارد و بر این باور است که باید تحت هرشرایطی از تجربه بازیکنانی همچوم طارمی، آزمون، جهانبخش و حتی انصاری فرد استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

کنایه زیرپوستی فرهاد مجیدی به مهاجم پیشین استقلال

درکنار این بازیکنان نیز گزینه‌هایی برای بازی در پست وینگر وجود دارند که قلعه‌نویی حضور آن‌ها را در جام ملت‌ها قطعی کرده است. یکی از این بازیکنان که عمیقا مورد توجه سرمربی تیم ملی نیز قرار دارد، محمد محبی است. اما قلعه‌نویی اخیرا به این نتیجه رسیده که مهرداد محمدی هم می‌تواند به او درجام ملت‌ها کمک کند و اگر حضور محمدی نیز درجام ملت‌ها قطعی شود پازل هجومی تیم ملی تکمیل خواهد شد.

البته درکنار این نام‌ها باید مهدی ترابی نیز اشاره کرد که از اقبال بسیاری برای حضور درجام ملت‌ها برخوردار است. اینکه قلی‌زاده بعد از پایان مصدومیت بتواند قلعه‌نویی را راضی به دعوت دوباره از خود کند نیز مسئله مهمی است که درماه‌های باقی مانده تا جام ملت‌های آسیا پاسخ آن داده خواهد شد اما سوالی که مطرح است اینکه وضعیت مهدی قایدی که در یکی، دو اردوی قلعه‌نویی حضور داشته چه خواهد شد؟

پاسخ این سوال برای مهاجم سابق باشگاه استقلال که اکنون در تیم الاتحاد کلبای امارات بازی می‌کند، تلخ است. طبق خبرهایی که از اردوی تیم ملی رسیده اگر قایدی حتی به آقای گلی لیگ امارات هم برسد ودر ماه‌های باقی مانده بتواند خود را در صدر جدول گلزنان لیگ امارات قرار دهد، بازهم شانسی برای حضور درتیم ملی نخواهد داشت و امیر قلعه‌نویی عملا روی نام قایدی قلم قرمز کشیده و دیگر قصد ندارد او را به تیم ملی فرابخواند.

قلعه‌نویی اعتقاد دارد با حضور دیگر بازیکنان در پست مهاجم نیاز او برای جام ملت‌های آسیا تامین خواهد شد واین موضوع به گوش قایدی هم رسیده وناراحتی عمیق او را بابت احتمال بالای از دست دادن جام ملت‌های آسیا به دنبال داشته است.

تنها یک درصد ممکن است قایدی به لیست تیم ملی بازگردد که آن هم وابسته به شرایط دیگر بازیکنان است واگر آن‌ها با مصدومیت یا محرومیت مواجه شوند، شاید قایدی از سوی قلعه‌نویی فرا خوانده شود که احتمالش خیلی کم است.

با این حال گرچه قایدی از این تصمیم شوکه و ناراحت است اما فرهاد مجیدی از اینکه قلعه‌نویی نام قایدی را از فهرست تیم ملی کنار گذشته خوشحال است چون با خیال راحت می‌تواند از قایدی در لیگ امارات بازی بگیرد وهیچ نگرانی بابت غیبت این بازیکن نداشته باشد. درواقع بیش از همه فرهاد مجیدی است که از حذف قایدی از تیم ملی توسط امیرقلعه‌نویی رضایت دارد.

منبع: ایران ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1202485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =