انتشار مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشاد کیومرثی مدیر مسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC)  گفت: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم به راه حل‌های سیستمی مبتنی بر فناوری محاسبات نرم اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: انتشار سریع دستاوردهای مهم در فناوری محاسبات نرم، الگوریتم‌های تکاملی و برنامه‌ریزی ژنتیک، شبکه های عصبی، نظریه مجموعه‌های فازی و سیستم‌های فازی، و نظریه آشوب را فراهم می‌کند.

کیومرثی افزود: محاسبات نرم ادغام تکنیک ها و ابزارهای محاسباتی نرم را در برنامه های کاربردی روزمره و پیشرفته فراهم می کند.

مدیر مسئول مجله اظهار کرد: با تلفیق ایده‌ها و تکنیک‌ها در محاسبات نرم با سایر رشته‌ها، مجله به عنوان یک سکوی واحد عمل کرده و نشر و توسعه این ایده‌های جدید را تسهیل می‌کند. به این ترتیب، این مجله یک مجموعه بین المللی برای همه محققان و دانشجویان درگیر در تحقیق و توسعه در این زمینه ی به سرعت در حال توسعه است.

وی گفت: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) که توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد منتشر می‌شود، فصلنامه‌ای با دسترسی آزاد، و با داوری همتا است. مقالات تحقیقاتی نظری و فنی اصلی و همچنین مقالات عملی را برای توسعه در حوزه محاسبات نرم منتشر می کند.

کیومرثی در ادامه توضیح داد: این مجله بسیاری از موضوعات خاص را در مورد موضوعات نوآورانه و موضوعات خاص هدف قرار می‌دهد و تلاش می کند تا شکاف بین تحقیقات نظری و کاربردهای عملی را کاهش دهد.

این مجله از کلیه مقالات تحقیقاتی از سراسر جهان استقبال می کند. اعضای هیئت تحریریه از دانشگاه‌های مختلف هستند. مجله سعی می کند روند بررسی مقالات دریافتی را تسریع بخشد.

مدیر مسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم با اشاره به اینکه این مجله هزینه‌ای از نویسندگان برای چاپ مقالات خود در این مجله دریافت نمی کند، یادآور شد: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) مقالاتی را منتشر می‌کند که مطابقت کافی با اهداف و دامنه اعلام شده داشته باشند و به طور مستمر در تلاش است تا فرآیندهای خود را با رعایت استانداردهای بین المللی مجلات بهبود بخشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1202936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =