بایرن‌مونیخ با ۸ گل دارمشتات را در هم کوبید

روز دوم هفته نهم بوندس‌لیگا با پیروزی پرگل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در یک بازی که سه اخراجی داشت، آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ در آغاز دیدارهای روز دوم از هفته نهم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) پنج دیدار همزمان از ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ، میهمان خود تیم دارمشتات را با نتیجه ۸ بر صفر در هم کوبید.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات بایرن‌مونیخ با نویر و مولر برای تمدید قرارداد

این بازی با شوکی زودهنگام برای باواریایی‌ها آغاز شد، چرا که ستاره خط میانی آنها، یاشوا کیمیش برای جبران اشتباهش در ارسال یک پاس رو به عقب، با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور اخراج شد و بازی هفته آینده مقابل دورتموند (درکلاسیکر) را از دست داد؛ البته برتری عددی دارمشتات خیلی دوام نداشت، چرا که بازیکن حریف، کلاوس گیاسولا نیز با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد. بازی تا پایان نیمه اول گلی دربر نداشت اما یک بار دیگر کارت قرمز از جیب داور خارج شد و این بار، دیگر مدافع تیم میهمان ماتی ماگلیکا در دقیقه ۴۱ اخراج شد.

داستان نیمه دوم کاملاً متفاوت از نیمه اول بود و بایرن مونیخ با زدن ۷ گل عقده‌گشایی کرد. نخستین گل بازی توسط هری کین در دقیقه ۵۱ به ثمر رسید. ۵ دقیقه بعد لروی سانه گل دوم را به ثمر رساند. سومین گل به نام جمال موسیالا و در دقیقه ۶۰ ثبت شد. حملات بی‌رحمانه بایرن مونیخ روی دروازه حریف ۹ نفره ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۶۴ سانه دومین گل خودش چهارمین گل بازی را زد.

با وجود این چهار گل، عطش شاگردان تومسل توخل برای گلزنی فروکش نکرد و آنها چهار دیگر هم زدند که دو تای آنها در دقایق ۶۹ (با شوتی زیبا از میانه میدان) و ۸۸ سهم هری کین بود تا ستاره انگلیسی دومین هت‌تریک خود در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ رقم بزند. دو گل دیگر را هم جمال موسیالا در دقیقه ۷۶ و توماس مولر در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند و به این ترتیب قاطعانه‌ترین برد فصل باواریایی‌ها رقم خورد.

بایرن مونیخ با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به بایرلورکوزن ۲۲ امتیازی، به صدر جدول رده‌بندی صعود می‌کند.

در چهار بازی دیگر روز دوم هفته نهم بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ ۳ - ولفسبورگ ۲
وردربرمن ۲ - یونیون برلین صفر
مونشن‌گلادباخ ۲ - هایدنهایم یک
اشتوتگارت ۲ - هوفنهایم ۳

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران، لایپزیگ میزبان کلن خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =