مهاجم بایرن‌مونیخ جانشین محمد صلاح؟

روزنامه بیلد آلمان نوشت باشگاه بایرن‌مونیخ از عملکرد لروآ سانه بسیار راضی است و اجازه جدایی به این بازیکن و حضورش در لیورپول را نخواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از بیلد، لروآ سانه در منچسترسیتی روزهای خوبی را با پپ گوآردیولا تجربه نکرد و به همین خاطر تصمیم گرفت که به بوندسلیگا برگردد و پیراهن بایرن‌مونیخ را بپوشد. سانه در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در بایرن داشته است؛ به طوری که در ۱۵ بازی ۹ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل هم داده تا از بهترین‌های تیمش باشد. درخشش سانه باعث شده است تا از او به عنوان گزینه اصلی لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح یاد شود.

بیشتر بخوانید:

بایرن مونیخ و منچستریونایتد دنبال جذب مارک آندره ترشتگن / آیا دروازه‌بان آلمانی از بارسلونا جدا می‌شود؟

صلاح در تابستانی که گذشت تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت و با این حال در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. به نظر می‌رسد که جدایی صلاح از لیورپول با توجه به رقم‌های وسوسه‌انگیزی که تیم‌های عربستانی پیشنهاد می‌دهند بسیار محتمل است و به همین خاطر لیورپول به دنبال گزینه‌ای برای جایگزینی ستاره مصری خود است و روی سانه دست گذاشته است.

روزنامه بیلد در ادامه نوشت که بایرن‌مونیخ از عملکرد سانه بسیار راضی است و قصد دارد قرارداد این بازیکن را سه سال دیگر تمدید کند.

سانه تا سال ۲۰۲۵ با بایرن‌مونیخ قرارداد دارد و طبق نوشته روزنامه بیلد خانواده این بازیکن از وضعیت خود در مونیخ بسیار راضی‌اند و از این بازیکن خواسته‌اند که تنها به حضور در بایرن فکر و قراردادش را تمدید کند.

به این ترتیب بازگشت سانه به لیگ جزیره بسیار دور از انتظار و بعید خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =