پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی بایرن‌مونیخ برای جذب مدافع بارسلونا

بایرن‌مونیخ قهرمان بوندس لیگا ظاهراً آماده است ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب رونالد آرائوخو مهره اصلی بارسلونا که هدف منچستریونایتد هم هست، هزینه کند. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طبق گزارش نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو مورد توجه بایرن مونیخ بوده و این تیم آماده پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب بازیکن اصلی بارسلوناست.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب توخل به انتقال احتمالی امباپه به بایرن‌مونیخ

رونالد آرائوخو ملی‌پوش اروگوئه از زمان پیوستن به بارسلونا به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شده است. این بازیکن ۲۴ ساله در فصل ۲۰۲۰/۲۱ جای پای خود را در تیم اصلی بارسلونا محکم کرد و از آن زمان به یک ستون اصلی در خط دفاع تبدیل شده است. آرائوخو تا کنون ۱۲۹ بار برای بارسلونا به میدان رفته که ۸ گل زده و ۳ پاس گل داده است. او همچنین یکی از ۴ کاپیتان بارسلونا در این فصل است.

پیشرفت آرائوخو در بارسلونا باعث شد تا توجه تیم‌های مطرح دیگر اروپایی به او جلب شود که در این بین می‌توان از منچستر و بایرن‌مونیخ نام برد. باتوجه به ضعف بایرن‌مونیخ در بخش دفاع تعجب آور نیست که این تیم آلمانی در تعطیلات ژانویه وارد نقل و انتقالات شود بنابراین آرائوخو یک گزینه برای آنها محسوب می‌شود.

با این شرایط و مشکلات مالی بارسلونا، آنها آماده‌اند تا مذاکرات را بر سر قرارداد جدید با این مدافع ۲۴ ساله آغاز کنند بنابراین ممکن است ملی‌پوش اهل اروگوئه از کاتالان‌ها جدا نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =