نمایشگاه کار دانشگاه شریف از ۲۱ آبان برگزار می‌شود / ایجاد سالانه ۷۰۰ فرصت شغلی در نمایشگاه

نمایشگاه کار دانشگاه شریف از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود. بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد شریف خانی معاون سرمایه انسانی و مالی دانشگاه شریف در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف که امروز ۸ آبان‌ماه برگزار شد، گفت: هدف این نمایشگاه ایجاد ارتباط با صنایع مختلفی است که قصد دارند با دانشگاه‌ همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

کاهش آمار بیکاری فارغ التحصیلان آموزش عالی

وی گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا دانشجویان با فضای کسب و کار آشنا شوند. همچنین فرصت‌های صنعت را شناسایی و درباره آن اطلاعات به دست آورند تا در نهایت یک شغل مناسب کسب کنند.

شریف خانی گفت: هدایت دانشجویان و فارغ التحصیلان به سمت بازار کار، یکی از وظایف اصلی نمایشگاه کار دانشگاه شریف است.

معاون سرمایه انسانی دانشگاه شریف تصریح کرد: شرکت‌های مطرح از جمله در حوزه پتروشیمی سالیانه به دانشگاه شریف مراجعه می‌کنند تا دانشجویان مستعد و نخبه را جذب کرده و از ظرفیت آنان استفاده کنند.

وی گفت: کارگاه‌های آموزشی در حوزه مهارت‌های مختلف نیز در این نمایشگاه کار برگزار خواهد شد تا کار جویان در این کارگاه‌ها کسب مهارت عملی داشته باشند. تقریبا ۱۸ کارگاه آموزشی در این نمایشگاه توسط شرکت‌های مطرح و حاضر در این رویداد، برگزار خواهد شد.

شریف خانی مطرح کرد: ‌نمایشگاه کار دانشگاه شریف از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود. همچنین بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود ولی مختص دانشجویان این دانشگاه نیست. دانشجویان تمام دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند شرکت کنند.

وی افزود: ما خروجی نمایشگاه را بعد از گذشت چند ماه، مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم تا افق دید مناسبی برای ایجاد اشتغال دانشجویان داشته باشیم.

شریف‌خانی گفت: نمایشگاه کار دانشگاه شریف یک محیط رقابتی بوده و فرصتی برای جذب نیرو برای شرکت‌ها و از سوی کسب تجربه برای کار جویان است.

وی عنوان کرد: سالانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ فرصت شغلی در نمایشگاه کار برای حوزه‌های مختلف شرکت‌ها و صنایع کشور ایجاد می‌شود تا نخبگان و نیروهای انسانی کار آزموده و متخصص جذب شوند. همچنین استقبال صنایع و شرکت‌ها از این نمایشگاه باعث رشد چند برابری فرصت های شغلی می‌شود.

وی گفت: هیچ دانشجوی دانشگاه شریف نیاز به جستجو برای ندارند اما انتخاب گزینه بین تعدد پیشنهادات کاری برای آنان جذاب و در عین حال سخت است.

شریف خانی افزود: ارتقا، فکر و تحصیل، تنها هدف دانشجویان دانشگاه شریف است. آنان برای کسب پول بیشتر حاضر نیستند در هر شرکتی کار کنند. ما نیز با برگزاری این نمایشگاه به دنبال پاسخ به این نیاز دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =