دستگیری عامل درگیری مسلحانه در زرین‌دشت + عکس

پلیس فارس از دستگیری عامل درگیری مسلحانه در زرین دشت و قاچاقچیانی که محموله تریاک را زیربار موز جاسازی کرده بودند ، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ فرمانده انتظامی زرین دشت دوشنبه از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در درگیری در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

ترفند عجیب دکتر قلابی برای مهاجران غیرقانونی

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد در این باره به رسانه ها گفت : در پی اعلام شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، مبنی بر وقوع نزاع و درگیری مسلحانه در شهر حاجی آباد، بلافاصله فرمانده انتظامی به همراه تعدادی از کارکنان به دلیل حساسیت موضوع برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد تعدادی افراد با انگیزه اختلافات ملکی با سلاح از نوع برنو اقدام به تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت و درگیری کرده بودند.

صالحی فرد با بیان اینکه با واکنش سریع مامورین انتظامی در کمتر از یک ساعت فرد تیرانداز به همراه یک قبضه اسلحه شکاری بکارگیری شده در درگیری دستگیر شد، گفت: در این راستا متهم به همراه سلاح مکشوفه با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با اشاره به رضایتمندی مردم از اقدام ضربتی پلیس، افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه خود نمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت اقدام خواهد کرد.

متهم

موزهایی که بوی تلخ تریاک می‌داد

فرمانده انتظامی داراب نیز دوشنبه از هوشیاری ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" در کشف ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از زیر بار موز یک دستگاه وانت نیسان خبر داد .

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار کرد: ماموران مستقر در ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار موز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در زیر بار موز جاسازی شده بود، کشف شد.

نوشاد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تأکید کرد: پلیس این شهرستان با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده است.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =