حضور دانشگاه آزاد در کنار ۹۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه نانوی امسال

چهاردهمین نمایشگاه نانوی امسال با حضور ۹۰ شرکت دانش‌بنیان، دانشگاه آزاد و همچنین نهادهای ترویجی علم و فناوری نانو با شعار «تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم» کار خود را شروع کرد.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ چهاردهمین نمایشگاه نانو امروز با حضور بیش از ۹۰ شرکت دانش‌بنیان، پایگاه‌های صادراتی، ۱۲ نهاد ترویجی علم و فناوری نانو و همچنین شرکت‌های توانمند حوزه آزمایشگاهی در کنار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی آغاز به کار کرد.

این رویداد میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، نهادهای سرمایه‌گذاری و تامین مالی، نهادهای ترویج و توسعه علم و فناوری نانو، ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی، دانشگاهیان، فعالان فناور و نمایندگانی از کشورهای مختلف خواهد بود و زمینه را برای توسعه همکاری‌ها و تعاملات فناورانه در این حوزه، ترویج و فرهنگ‌سازی، توسعه بازار و راهکارهای توسعه کاربردی‌سازی این حوزه را فراهم خواهد کرد.

نمایشگاه نانوی امسال از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه به همت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو و با حمایت معاونت علمی ،فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برقرار است و حدود ۴۴ طرح فناورانه که در مسیر تجاری‌سازی هستند، در آن رونمایی می‌شود.

در این نمایشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی ۵۳ محصول نانو از ۱۰ واحد دانشگاهی از سرتاسر ایران معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =