استفاه از فناوری نانو برای تقویت موی سر

محققان آمریکایی دستگاهی را به بازار عرضه کرده‌اند که تونیک‌های تقویت مو را به قطرات نانومتری درمی‌آورد تا بهتر جذب پوست سر شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ دستگاهی به ‌نام Rootique Duo به بازار عرضه شده که برای جلوگیری از ریزش مو از فناوری ‌نانو استفاده می‌کند. این دستگاه با استفاده از سامانه‌ای که دارد می‌تواند تونیک‌های تقویت مو را به قطرات نانومتری درآورد تا بهتر جذب پوست سر شوند. این دستگاه با ظرافت بسیار بالا و عملکرد سریع می‌تواند موجب جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مجدد را در افراد شود.

علاوه‌بر این، این دستگاه جلوگیری از ریزش مو از Duo Red Light Therapy برای جوان‌سازی پوست سر و فولیکول‌ها در افرادی که در حال ریزش مو هستند، استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ساخت کوچک‌ترین پرنده اریگامی با کمک نانوفناوری خودتاشو + فیلم

اگرچه درمان‌های موضعی مختلفی در بازار وجود دارد که می‌تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند، اما این دستگاه بدون عوارض جانبی برخی از درمان‌های بالینی، به‌عنوان یک سیستم ساده عملکرد قابل توجهی دارد.

سیستم Duotrace استفاده شده در این دستگاه می‌تواند ترکیبات مورد نظر را به نانوذرات تبدیل کند. Duo Red Light Therapy فناوری نوآورانه این دستگاه است که به طراوت پوست سر و فولیکول‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =