دولت ۵۰۰ هزار زمین رایگان به سازندگان مسکن اهدا می‌کند

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: هدف گذاری امسال دولت اهدای ۵۰۰ هزار قطعه زمین رایگان به افرادی است که می خواهند سازنده مسکن باشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی عصر امروز در نشست با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های استان قزوین که به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در محل سالن اجتماعات دانشکده آینده‌پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شکست تاریخی آمریکا در روز ۱۳ آبان جبران پذیر نخواهد بود چرا که برای همیشه همینه پوشالی آن شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه تحریف واقعیت همراه با دروغ پراکنی دو شیوه اصلی قدرت های استکباری است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و شکستن نظام سلطه و سردمداران ظاهری قدرت دنیا را امام راحل به حق به انقلاب دوم تشبیه کرد و واقعه تاریخی ۱۳ آبان نشان داد که نه یک مجموعه نظامی و نه یک حکومت، بلکه صرفا یک مجموعه خودجوش و انقلابی بدون امکانات و تجهیزات نظامی و… اقدامی را در پایتخت کشور انجام داد و رژیم استکباری آمریکایی و همپیمانانش را رسوا کرد.

سخنگوی دولت سیزدهم اضافه کرد: این اقدام نشان داد یک جامعه دانشجویی می تواند با اقدام انقلابی و خالصانه جهان را تحت تاثیر قرار دهد.

بهادری جهرمی وقایع اخیر فلسطین را متاثر از جنبش اثرگذار جوانان دانست و گفت: اتفاقات و جریاناتی که امروز در دنیا به ویژه در منطقه خاورمیانه علیه آمریکا و همپیمانانش رخ می دهد متاثر از جنبش های تاثیر گذار قشر جوان انقلابی است.

وی یادآور شد: جوانان دانشجوی انقلابی آینده ساز، جهانی فکر می کنند و ‌همانطور که در روزهایی چون ۱۳ آبان ماه توان و ظرفیت خود را نشان دادند قطعا پیروز نهایی، اراده های مستحکم و فولادین نخبگان جوان هستند.

این مسوول با بیان اینکه رژیم غاصب موقت صهیونیستی هر روز ضعیف تر از دیروز می شود، اذعان کرد: رژیمی که دهه ها ادعای قدرتمندی داشت امروز به قدری ضعیف و بیچاره شده است که تمام تلاش خود را جهت رویارویی با جوانان انقلابی حماس می کند.

در ادامه این جلسه سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا دولت اجرای طرح اهدای زمین رایگان را متوقف کرده است، گفت: هدف گذاری امسال دولت اهدای ۵۰۰ هزار قطعه زمین رایگان به افرادی است که می خواهند سازنده مسکن باشند و تاکنون نیز ۳۵۰ هزار قطعه زمین نیز واگذار شده است.

وی همچنین به واگذاری زمین در بخش های روستایی اشاره کرد و افزود: واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین رایگان در بخش روستایی نیز برای سال جاری هدف گذاری شده که پیش بینی می‌شود در سال جاری به طور کامل محقق شود.

بهادری جهرمی در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان در خصوص اینکه اصلی ترین شعار دولت سیزدهم مبارزه با فساد بود، آیا اقداماتی در این خصوص انجام شده است، این چنین پاسخ داد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مبارزه با فساد مشخص است و در این زمینه پیشگام بوده و شماره تماس ۲۷۷۷ نیز جهت اعلام گزارش فساد در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت عنوام کرد: با دریافت گزارشات از طریق سامانه تلفنی ۲۷۷۷،موضوع در بازرسی ویژه مورد بررسی قرار می گیرد. البته که نگاه دولت در این زمینه پیشگیری است تا در ابتدا اتفاق و تخلفی صورت نگیرد.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا افزایش میزان حقوق دانشجویان تخصصی پزشکی در بودجه دولت مدنظر قرار داده شده یا نه نیز گفت: تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم حقوق دانشجویان تخصصی پزشکی ۳۰ میلیون ریال بود اما طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم این میزان به ۱۱۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

پایان پیام/

کد خبر: 1205032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =