مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان بازرس موضوع تبصره یک ماده «۹۱» قانون مدیریت خدمات کشوری منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی «مجتبی شرانجانی» را به عنوان بازرس موضوع ماه (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بورس دولت‌های خارجی برای دانشجویان اعلام شد

آیین معارفه و ابلاغ حکم بازرس موضوع تبصره یک ماده (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در سازمان امور دانشجویان با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات این ماده (رشوه‌خواری و سوءاستفاده از مقام اداری) بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری، گزارش‌های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد «۹۱ و ۹۲» قانون تهیه و ارائه کنند.

گفتنی است، مطابق تبصره یک ماده (۹۱) این قانون، دستگاه های اجرایی موظفند علاوه بر نظارت مستقیم مدیران از طریق انجام بازرسی های مستمر داخلی، توسط بازرسان معتمد و متخصص در اجرای این ماده نیز نظارت مستقیم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =