۱۰ میلیون دلار برای تامین سوخت و دارو به غزه ارسال شد/ کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی مردم

سردار پلارک گفت: در قیاس با سایر کشورها یا در مقایسه با سایر کمک‌های مردم، رکورد داشتیم و ۱۰ هزار تن کالای اساسی و مورد نیاز به غزه ارسال کردیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار حسن پلارک رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت صبح امروز در نشست خبری با تشکر از مردم عزیز ایران اسلامی که در همه صحنه‌ها برای کمک‌رسانی ورود کردند، گفت: این ستاد یک هفته بعد از جنگ در سطح ملی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و دستگاه‌های کمک رسان مانند هلال‌احمر، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج، موکب‌های اربعین و تشکل‌های خیریه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در مبارزات آزادی بخش فلسطین بود

وی افزود: برای هرکدام از این دستگاه‌ها تعیین ماموریت شده است. هماهنگی خوبی بین دستگاه‌ها هست و مردم در جریان باشند که هرکدام ازین نهادهای فوق‌الذکر اقدام به دریافت کمک کردند، اعتماد داشته باشند.

سردار پلارک با بیان اینکه مردم خارج از انتظار و فوق تصور کمک کردند، هرچند همچنان به کمک‌رسانی احتیاج هست، اظهار داشت: در قیاس با سایر کشورها و یا در مقایسه با سایر کمک‌های مردم در اتفاقات این‌چنینی، رکورد داشتیم و ۱۰ هزار تن کالای اساسی و مورد نیاز و استاندارد جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کمک‌های مادی برای تامین سوخت و دارو به غزه ارسال شده است، گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان تاکنون جمع شده که ۱۰ میلیون دلار آن برای تامین نیازها به مصر ارسال شد تا از طریق آن کشور تامین نیاز شود و تاکنون بیش از ۵۰۰ کامیون از طریق مرز رفح به داخل غزه کمک ارسال کرده است.

سردار پلارک تصریح کرد: این ستاد در حال آماده شدن برای پساجنگ است چون حجم خرابی‌ها بالاست و نیازمند کمک وسیع جهانی هستند و ما نیز براساس تکلیف دینی در خدمت مردم خواهیم بود تا هدایایشان را به دست مردم غزه برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =