سردار سلامی: اسرائیل با انهدام مخازن اکسیژن بیمارستان‌ها می‌خواهد نشان دهد قدرتمند است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تصرف icu بیمارستان‌ها می‌خواهد نشان دهد قدرتمند است، گفت: رژیم صهیونیستی مخازن اکسیژن بیمارستان ها را منهدم میکنند و بیماران را میکشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی بیست و پنجم آبان‌ماه روز حماسه ایثار مردم اصفهان این بار نیز با حال و هوایی دیگر و با حضور پرشور مردم شهید پرور و مسئولان اصفهان در گلستان شهدا آغاز شد، روزی که ۳۷۰شهید والامقام بر دوش راهی خانه ابدی شدند و به نام اصفهان و مردم شهید پرور آن ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: ترس از مرگ میان صهیونیست‌ها عمومیت دارد و جاری است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این مراسم اظهارداشت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که امروز در این لحظه‌های بسیار باشکوه و سرشار از معنویت و روحانیت این افتخار را نصیب این جمع مومن و دلداده به شهادت و جهاد آن هم در میان فضای معطر و دل انگیز گلستان شهیدان والامقام و جاودان اصفهان عزیز به ما توفیق و افتخار حضور داد تا از جاودانه‌ترین، زیباترین و الهی‌ترین ارزش‌های این مردمان عزیز و فداکار و وفادار تجلیل کنیم.

وی افزود: هر سرزمینی، هر قومی و مردمان هر دیاری با عناصر مشخص و برجسته‌ای شناخته می‌شوند، هر سرزمینی دارای یک شخصیت خاص است. عناصری توصیف‌کننده شاکله مردمان یک سرزمین است. اصفهان حقیقتا نماد نصف جهان بوده، این استان همیشه مترادف شکوه است و همزاد عظمت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان آنک اصفهان هم دارای تاریخ درخشان در عصرهای متعلق به اسلام و تاریخ تمدن ایران زمین نشانه درخشان و پرافتخار است، گفت: این سرزمین مهد رویش شکوفه‌های دل‌انگیز فقاهت و سرزمین عالمان بزرگ، مراجع عظام، دانشمندان جاودان با آوازه‌های جهانی است. اصفهان سرزمین هنری فراتر از مرزهای ایران که جهان را همچنان مبهوت جلوه‌های بی‌نظیر و استثنائی خود ساخته است.

وی بیان کرد: اصفهان سرزمین صنعت، حماسه‌ها، مردانی با فرهنگی پیشتاز در مجموعه ایران بزرگ و حتی سیاره زمین است. اصفهان با سردارانی که تاریخ ایران و اسلام هرگز رخسار فداکارانه آنان را از یاد نخواهد برد، شهیدانی همانند سردار احمد کاظمی، سردار حسین خرازی، حاج ابراهیم همت، مصطفی ردانی‌پور، شهبازی و هزاران شهید دیگر است.

ادامه دارد..

کد خبر: 1206820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =